Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M75a98r26i32e 83T37o54m37š77í79č17k14o75v10á 4767225136616

Patříte k těm rodičům které s dětmi komunikují o všem co se ve škole děje, tedy velké plus, na druhé straně však řešíte problémy které slyšíte jen z jedné strany, tedy ze strany svých dětí, učitelé bohužel právo na obhajobu nedostali. Plně podporujete názor svých dětí a tímto je ještě utvrdíte v tom, že mají pravdu a jsou to učitelé, kteří dělají vše špatně, tak tady zase velké mínus.

Všichni si musíme přiznat jak málo objektivně jsme informovali rodiče o svých půšvizích ve škole. Při tomto líčení byl vždy učitel, ten kdo udělal chybu a my ti chudáčci na které si zasedl. V tomto se určitě nic nezměnilo, tak to na mě zkoušeli i moje děti a určitě budou i vnoučata.

 Jeden velký rozdíl však tu je. Dříve byl učitel pánem situace, neposlušnost trestal na místě a k tomu ještě nějaké to opisování domů. Dnes bohužel jsou tělesné tresty zakázány, učitel se bojí i zvednout hlas, protože vždy se najde milý žáček, který toto natočí na mobil a potom předvede doma rodičům. Ti učitele ihned odsoudí, aniž by vzali v potaz kolik napomínání před tím, než zvedl hlas na ta hodná dítka předcházelo.

Neumím si představit, jak by učitel který má nyní tak nízké kompetence, co se potrestání žáků týče, zvládl výuku v naší třídě, kde nás bylo 32 a všichni pěkní dárečci. Tehdy jen vláda tvrdé ruky dokázala udržet pořádek. Nebyly žádné zvláštní školy, všichni výtečníci jen stále propadávali a vycházeli díky tomu třeba i v páté třídě. Umíte si představit, co takový patnáctiletý klacek dokáže, mezi malými žáky když se mu nepřistřihnou křidélka.

Také příliš demokracie ve škole škodí. Na základní škole by se naopak měly děti učit respektovat pravidla a autority a ne diskutovat o známkách které za svoji práci dostaly a projevovat nespokojennost s veškerými opatřeními která mají splnit.

 Stále sídlí v ředitelně autorita, tedy ředitel, který by měl případné rozpory řešit. Tady by však s ním měli diskutovat o problémech obeznámeni rodiče, ne žáci. Potom, až se případ vyřeší je v pořádku dáti, nebo nedá

0/0
6.3.2014 12:07
Foto

M38a71r89i39e 29T69o64m93š31í84č36k52o64v95á 4717665736646

Doplňuji. Dáti nebo nedáti zapravdu svým ratolestem.

0/0
6.3.2014 13:30

Z76d13e57n28ě35k 79O51r30š47u77l39í22k 1215670697192

A jinak pro autorku.Normální je nekrást, normální je nepodvádět, normální je nevraždit.Jak jste své dcery vychovávala když jsou schopny podvodu?Kde našly vzor?Že by ve vás?pak je něco špatně ve vás a ne v učiteli.A ještě jednou pro vás.Normální je nepodvádět, normální je nekrást, normální je nevraždit.Vaše dcery asi těmhle větám nerozumí.Což mě dost překvapuje při jejich věku.

0/0
6.3.2014 10:54

Z89d70e83n45ě78k 55O66r88š15u69l11í34k 1255200427182

Dotaz na p.Kšíra.načrtněte vaši představu o základních soukromých školách.Fakt by mě moc zajímala.A jestli žádnou nemáte tak nemám tedy potuchy proč o tom vůbec píšete.

0/0
6.3.2014 10:47
Foto

F35r22a44n10t14i20š46e19k 87K98š32í86r 2649186735

Víte co je to podnikatelské objevování?   To je proces, kterým někteří lidé reagují na problémy, poruchy a potřeby ve společnosti tím, že vymýšlí a nabízí mnoho alternativ mezi kterými si lidé vybírají.  Některé alternativy se ukáží být neživotaschopné, některé naopak přinesou novátorské přístupy a stanou se určitým vodítkem pro ostatní.  Stát  všechny tyto iniciativy zakáže raději dopředu, protože by ztratil možnost indoktrinace lidí.

0/0
6.3.2014 11:17

Z67d82e54n16ě11k 82O38r84š31u45l67í22k 1655780267152

Tohle mě celkem nebere.Jakým způsobem chcete aplikovat vaše požadavky na základní školy.obecné bláboly co jste napsal mě nezajímají.Takže vlastně nemát vůbec žádnou představu či vizi  jak by to mělo na základní škole dle vašeho úsudku fungovat.někde jsr´te si něco našel, přečetl a¨všechno je špatně.ale konkrétní představy vůbec nemáte.Myslel jsem si to že to nedokážete popsat.takže jako kdybych se na nic neptal.Kolik alternativ jste vymyslel vy pro své děti.tedy jestli nějaké máte.těším se na další ale vyčerpávající odpověď.teroetické textíky si nechte na přednášky.

0/0
6.3.2014 15:02
Foto

F30r85a98n32t68i15š79e33k 73K57š79í33r 2789336955

Nemám, ale jsem schopen si vybrat  v nabízených alternativách.  Já bych například dal své děti do školy typu Sudbury Valley. Tu také propaguji kdekoliv se mluví o výuce.    Dnes máte prakticky jen jednu možnost. Dát dítě do státní školy.

0/0
6.3.2014 17:42
Foto

V42l50a69d14i40m35í96r 36V23o63l45k96o 6800392707939

Ze začátku jsem měl chuť oponovat, ale .......vlastně jo. Ten příklad s chipem je klasika. Učitelka, co tohle na dětech spáchala je "hovězího typu". Místo aby je naučila, že "drobná lest" je vlastně podvod a že tohle se prostě nesmí, poučili se, že učitel je "nepřítel" a sám vlastně "podvodník", a že lhát je tedy jediná možnost jak obstát ve světě dospělých.

Jsem také zastáncem osobních příkladů. Na vlastních dětech vidím, že některé jejich chování, s kterým zápasím je moje vina. Někdy člověk "zhřeší".....no a pak těžko vyčítat druhým, co sám uděláte.

P.S: a to patřím k zastáncům poměrně tvrdé výchovy. Nemám tedy žádné rozmazlence, kterým bych toleroval, že druhým lezou po hlavě.

+2/0
6.3.2014 1:17
Foto

F94r51a44n31t73i45š24e49k 36K77š18í80r 2159966655

Nehledejme chybu v dětech, v rodičích, nebo v učitelích.  Tam ta chyba není.  Chyba je v systému státního vzdělávání. Stát bohužel svými regulacemi úspěšně brání vzniku konkurenčního odvětví, ve kterém budou pouze soukromé školy, které se budou snažit přilákat co nejvíce dětí a nabízet jim (resp. jejich rodičům) ty nejlepší služby. Školy by nabízely celou variaci služeb, které by lákaly různé děti podle jejich zaměření a nesnažily by se z nich udělat uniformní masu, jako je tomu nyní. Takové školy by měly ty nejlepší předpoklady najít efektivní a moderní vzdělávací systém. Celou sadu systémů, které by fungovaly naráz. Místo toho nám stát nabízí a nutí katastrofální vzdělávací systém, ve kterém se budoucí učitelé zpravidla rekrutují z těch nejhorších absolventů této mašinérie.

+1/−4
5.3.2014 22:11
Foto

I44v26a69n46a 74D44i32a14n93o88v71á 8188140689813

Nechci Vám brát iluze, ale mám přímou zkušenost se soukromou ZŠ.  Něco nechutného. Kdyby mi zbyly síly, byla bych je tehdy zažalovala...

+3/0
5.3.2014 22:16

M52a44r85t85i37n 37P88r73á30š96e36k 8305761620273

Kdepak žaloba  pár pádných vzduchem chlazených potlamníků obecných funguje líp než jakýkoliv soud.

0/−1
5.3.2014 22:23
Foto

I26v30a25n96a 11D79i20a92n95o58v71á 8478500429123

Ani na ty mi už nezbyly síly. ;-(

0/0
5.3.2014 22:59
Foto

F36r19a80n53t34i73š94e29k 69K38š55í51r 2489486485

Dnes u nás neexistuje soukromá škola.  Je to jen škola co učí podle státních osnov se soukromým zřizovatelem.  Je to pouhý alibismus aby mohl stát tvrdit, že jsou tu soukromé školy.

0/−3
5.3.2014 22:23

E24v55a 50M75a71t51i91á16š67k11o41v50á 6883365649

Pokud vím, tak státní osnovy už poměrně dost let neexistují (ani na státních školách).

+2/0
5.3.2014 23:34
Foto

F88r47a41n28t69i26š49e32k 37K53š31í11r 2559686555

Ano, říká se tomu jinak, ale princip je ten samý.  Zase alibismus, ne který jste mu skočila i vy. :-)

0/0
6.3.2014 9:18
Foto

A38d71é53l56a 43M26o95j73ž69í59š43o12v22á 9517923324156

Nevím:) Nad některými těmi Vašemi příklady mi zůstal rozum stát. Nějak si například nedokážu představit ty učitelky stojící mezi dětmi ve frontě na oběd a nepředbíhající a i kdyby to tak někde měli a učitel předběhl, tak..vždyť je v zaměstnání, proboha:) A že to děti nepochopí - no, děti ne, ale vy snad ano;-) A myslím, že děti by to pak mohly pochopit po vašem vysvětlení:) Předpokládám tedy, že když mají dcery na každý předmět jiného učitele, tak to nejsou úplně malý holky, ale jsou na druhým stupni. Zrovna tak na třikrát zapomenutém úkolu a pětce nevidím u dětí co pomalu lezou do puberty nic drastického. Prostě se učí, že existuje odpovědnost za přidělené úkoly a sankce za jejich nesplnění. Vždyť zapomenout můžou a dokonce dvakrát. S tím čipem v jídelně...tam je to komplikovaný,učitelka to teda neměla hnát vejš, ale....doporučuju kapelu Sto zvířat, píseň Základní škola;-D Prostě škola života:))

+9/0
5.3.2014 21:36
Foto

J91o14l48a17n20a 29D77o31m74i32n22g32u50e49z 46C47a21r72e68l95a 5427924487928

Adélo samozřejmě, že já to chápu a že jsem to dětem vysvětlila. Jedna je na prvním stupni, druhá na druhém. Obě se učí velmi dobře a obě jsou bezproblémové. Patří k těm nejsnaživějším ve třídě. Obě rády mluví a vypráví, co se událo ve škole. Chápu, že některé příklady přijdou většině směšné, ale dětem to směšné nepřijde. Jedna má 10, druhá 14. Mám i názory dětí mladších. Mám i názory některých učitelů. Ono je to ale jedno kolik názorů seberu. Já psala o tom, co vidí děti a jak to vnímají a jak my dospělí přehlížíme jejich problémy. Nechtěla jsem rozebírat, zda mají děti právo na to cítit se v neprávu.

+1/0
5.3.2014 21:44
Foto

V73l70a67d36i24m36í79r 44V30o26l18k51o 6290482287519

souhlas jen částečně.....;-) Fronta asi ano, zbytek bych souhlasil s článkem. Požadovat, co sám nedělám je kontraproduktivní. Speciálně od dětí.

Tvrdý režim ano, ale fér.

+1/0
6.3.2014 1:19

A75l35e68n93a 83J51a29n20d95o63v11á 7789338361715

Dneska fér? Při nepoměru sil? Všechna práva na straně dítěte a rodičů - škola zlá, nutí dělat úkoly, dokonce se učit... neslýchané!;-D

+1/0
6.3.2014 9:32
Foto

V98l65a55d43i48m60í51r 17V48o51l76k11o 6340412947289

abychom jenom nedémonizovali rodiče.....oni mají učitelé taky svůj díl...aspoň někteří zcela jistě. Neprofesionalita je neodpustitelná v jakékoli profesi. Proč by učitelská měla být výjimkou.

Jinak s právy rodičů a dětí částečně pravdu máte.

0/0
6.3.2014 10:39

A72n53n27a 30K17o34v53á18ř31o51v57á 9399599349113

Předesílám, že nejsem učitel. Jsem jednoduššího založení, takže jsem moc nepobrala vámi popisovaný výchovný moment: přiznáš se - trest, nepřiznáš se - nic se ti nestane. Co mělo podle vás následovat po přiznání? Něco ve stylu: "Jůůů, to je ale mocinky oooobr super, že jste se přiznali, tady máte lízátko?" Nebo by bylo lepší věci neřešit, protože v podstatě pokaždé by docházelo k velkým nespravedlnostem, že někdo se trestu vyhnul? Důtka není zlá, když vezmete v potaz, že vaše dcera napomáhala krádeži. A absolutní spravedlnost neexistuje, do toho už jste snad dorostla.

+1/−1
5.3.2014 21:20
Foto

A21d92é53l18a 84M72o15j79ž90í33š28o29v51á 9167503944776

Měla to vyřešit s nimi, když už to slíbila. Jakkoliv výchovně, ale s nima. A nebo jim to neměla slibovat...

+2/0
5.3.2014 21:41

A11n45n37a 34K16o16v64á74ř21o46v21á 9969129219563

Souhlas. A taky mohla zjistit, že se záležitost netýká třeba dvou, třech lidí, ale že se z toho vyklubalo něco většího, co je potřeba řešit trochu jinak. Kdo ví.

+2/0
5.3.2014 21:44
Foto

J23o50l65a17n79a 32D19o54m67i73n35g95u88e14z 12C12a80r55e79l38a 5237954757148

Jela v tom polovina třídy. Takže žádné dvě tři děti.

+1/0
5.3.2014 21:51
Foto

J86o87l43a73n35a 92D81o87m22i70n16g11u49e42z 24C55a90r90e69l60a 5797204757708

Anno s důtkou jsem souhlasila, probrala jsem to s učitelkou a forma výstrahy se mi zdála přiměřená. Co mi přišlo nevýchovné je to, že ačkoliv podvod udělalo víc dětí, některé potrestané byly a jiné ne. Ty co přišly a přiznaly se, dostali trest a ti, co ne, trest nedostaly. Podotýkám, že učitelé věděli o všech, kteří se na tom podíleli. Mě v podstatě nešlo o nic, tlumočila jsem to, že dětem to přišlo nespravedlivé, těm co se přiznaly. Už jsem tu všem zopakovala, tak to napíšu i vám - ten blog je něco jako tlumočení toho, co děti cítí, ale učitelé se to nedozví. Bylo to jen takové zamyšlení. Nemám pocit křivdy vůči dcerám. CHápu učitele, že to mají těžké a podporuju je jak nejlíp umím.

+2/0
5.3.2014 21:50

A18n44n40a 50K32o82v43á26ř73o61v30á 9909889459283

Paní Jolano, ale jak to dotyční učitelé měli dokázat ostatním, kteří se nepřiznali? A jak je potrestat, pokud nejsou schopni věc prokázat? Možná by to mohla řešit policie, která podobné dokazování provádět umí. Ale to byste asi nechtěla.

+1/−1
5.3.2014 21:55
Foto

J73o90l47a83n27a 97D11o62m47i41n33g46u32e36z 25C34a76r22e72l64a 5907624417648

Proč ne? Nebylo by to poprvé.

+1/0
5.3.2014 22:03

A38n36n88a 36K87o22v32á66ř55o71v94á 9689429359573

Dobrá, a proč jste na tom netrvala? Když jste to tedy s učitelkou probrala.

+3/0
5.3.2014 22:03
Foto

J71o17l81a91n19a 98D45o21m89i58n36g52u78e25z 80C36a21r59e81l54a 5907194747738

Protože dcera nechtěla, abych to s ní probírala. Bála se, že si na ni učitelka zasedne. Pořád tu rozebíráme co jsem udělala a co jsem neudělala....ten článek byl ale o něčem jiném. Takhle nás děti vnímají.

+1/0
5.3.2014 22:11

A35n18n66a 90K59o40v56á90ř50o63v10á 9569199699323

Já se na vaše jednání ptala jen proto, že jste uhnula od otázky, jak mají učitelé dokázat svým žákům jejich pochybení, pokud je vysloveně nechytí při činu. Ovšem vaše odpověď je taky dobrá. Nabízí se otázka, jak vaše chování mohou posuzovat vaše děti, když jste věci neřešila. Ale to bychom to byli dlouho a skončili bychom před vaším prahem.

+2/−1
5.3.2014 22:24

M65a91r25t97i76n 60P68r53á50š73e44k 8825181600793

předpokládám ,že  čip mají CISLA a dá se dohledat který chip byl dvakrát.  To za prvé a za druhé přiznání má býti POLEHCUJICI nikoliv PRITEZUJICI OKOLNOSTI . Přístup učitelky byl hrubě amorální.

+2/−1
5.3.2014 22:28

A66n62n42a 17K66o10v41á54ř60o58v12á 9459119259253

A jak se dá dohledat, který čip, pardon "chip", byl v akci dvakrát, protože to bylo domluvené, a který byl někde zapomenut a nějakým dobrákem následně použit?

+2/0
5.3.2014 22:35

M33a27r51t37i25n 62P74r20á96š23e65k 8645261260243

říká vám něco slovo DATABAZE ?  Počítač ?  Nic  ?nechytáme se ? to je ta bedýnka do které právě civíte když tento přízpěvek čtete. (podnikám v IT od roku 1999)

+2/−1
5.3.2014 22:39

A57n47n40a 69K95o46v24á12ř13o31v34á 9479649499733

A to souvisí s mojí otázkou jak?

+1/−1
5.3.2014 22:41

M24a67r37t34i50n 27P41r80á44š27e91k 8525441920103

v DATABAZI čtečky chipů ?  například ? Nic ?

+1/−1
5.3.2014 22:44

A45n25n37a 45K11o64v15á40ř28o77v18á 9259479159903

A tam se teda pozná jak, že některý z žáků čip skutečně zapomněl třeba pod lavicí, nevšiml si, a někdo jiný ho použil? Srovnáno se situací, která byla záměrně vyvolána. Abstrahujeme-li od opakovaných aktivit, tam by to bylo zjevné.

+1/−1
5.3.2014 22:46

M24a20r69t32i97n 97P36r90á75š96e25k 8665941520143

Jedna blbá, druhá pitomá a třetí taky učitelka.  Jeden chip, jeden den = jedno použití .  Tedy použil li jej Franta místo Pepy,  Pepa nedostane ten den nic, viďte paní učitelko. Btw. jak může vystudovat pajdák někdo s absencí elementární logiky ?

+2/0
5.3.2014 22:49

A93n79n18a 12K85o18v19á28ř48o19v19á 9369199569413

To je těžký, to je jasný, u počítačů je to ještě smutnější. Třeba proto, že dítě nahlásí, že nemá čip, kuchařky mrknou do databáze a oběd vydají bez čipu. Jinak bych ani nemluvila o krádeži, oběd za oběd.

0/0
5.3.2014 22:53

M12a92r74t53i12n 81P81r21á94š12e18k 8335611480843

dítě nahlásí že nemá chip, kuchařka mrkne do databáze a zjistí,  že byl oběd již na tento chip vydán => dítě má smolíka  A jestli dítě řekne že nemá chip tak kuchařka co mrká do databáze má i možnost označit oběd prototo dítě za VYDANY a na chip se druhému už nedostane nic. 

Jestli by měl někdo platit škole škodu tak  KUCHARKY co to do databáze neznačí (porušení povinností) a hlavně ta IT firma co dodala tak blbý systém .

+2/0
5.3.2014 23:00

A96n19n87a 24K83o38v16á45ř28o81v15á 9909319239873

Takže dětičky vlastně nemůžou vůbec za nic. To je dobrý závěr, u toho zůstaňme, stejně musím řešit teď něco jiného. Dík za diskuzi, pane Prášku. Mimochodem, čip není sprosté slovo, abyste ho musel psát anglicky, i když jste hrdým ajťákem.

+1/−1
5.3.2014 23:31

M71a27r44t44i94n 32P90r51á49š32e22k 8675221100773

bohužel ajtáci občas napíšou čip občas chip. to se stává .Dělat s toho argument je pletení biče z lejna.  Dětičky měly dobrý úmysl který nedomyslely. Kdyby paní ředitelka nebyla píp píp censored píp mohly třeba pro děti vymyslet vhodnější způsob, ajko momoci financovat obědy sociálně slabším žákům, napříkladsbírku nebo brigádu.  Jenže obě dámy píp píp  jsou. co dodat.

+1/−1
5.3.2014 23:36
Foto

I83v57a78n62a 21D10i47a94n72o12v94á 8578560709963

V tomhle jo.

+1/0
5.3.2014 23:00

M89a59r97t16i40n 90P88r26á53š62e16k 8665481900703

Je vidět že jste učitelka a máte učitelsky zkřivenou mentalitu. jestliže učitelka SLIBI  že se věc vyřeší mezi nimi v kolektivu, potom tento slib PORUSI  a přitvrdí sankce, tak je jednak  ta dáma mentální křivák a měli byjí okamžitě vyjmout z okruhu lidí s přístupem k dětem, za druhé účíé že se SLOVO NEMUSI DODRZET  tedy přímo v praxi dělá z dětí lháře a bezcharaktery. O lízátku to není, je to o čestném slovu

+3/−2
5.3.2014 22:26

A69n92n45a 50K96o56v22á68ř11o87v33á 9329719419103

Moje mentalita zkřivená je, o tom žádná, žel bohu, nikoliv učitelsky. A jak vy byste řešil rozkrádání, kde je angažovaná víc jak půlka třídy? Mezi nimi, že, však pohodička. A vsadím se, že páni rodičové naklusali do školy a zaplatili škodu, mají přece páteř rovnou a dávají ten nejkřišťálovější vzor svým dětem ;-D

+2/0
5.3.2014 22:32

M74a44r80t51i41n 61P69r16á68š86e94k 8405351100153

Zaprvé: jedná se skutečně o rozkrádání z cílem mít prospěch, nebvo spíše o dětsky nedomyšlenou ale dobře míněnou formu SOLIDARITY s těmi co si jejich rodiče obědy platit nemohou dovolit ? ;-O

0/−3
5.3.2014 22:40

A42n98n13a 11K41o11v21á15ř72o50v77á 9909969289163

Jůůů, už tu máme Jánošíky. To nic nemění na faktu, že okradena byla škola. A kde máte zadruhé, pane Prášku? ;-)

+1/−1
5.3.2014 22:42

M67a26r84t53i87n 71P85r95á59š18e10k 8865751630123

Takže SOIDARITA u dětí je podle vás vlastnost kterou je třeba u dětí vymýtit a trestat, paní Kovářová ?  A  UMYSL činu není důležitý ? Podle vás paní učitelko je stejná syčárna, když děcko půjčí chip někomu jehož rodiče na obědy nemají  jako když někdo úmyslně krade pro svoje OBOHACENI ?  

Btw. doufám že nemáte přístup k dětem. Rv

0/−3
5.3.2014 22:47

A25n85n67a 94K54o34v28á70ř98o97v62á 9389189119633

A vy jste asi otec jednoho z nich, ne? Protože jak jinak můžete znát jejich úmysly? A porovnávat solidaritu, opět pardon "SOLIDARITU", s krádeží... moment... asi to mám nastavené v hlavě jinak. No jo, vlastně. Kdo nekrade, okrádá rodinu. Už je mi to jasné. Chvíli mi to trvalo. A kde je to zadruhé, pane Prášku?

0/−1
5.3.2014 22:51

M70a72r87t61i28n 77P55r80á22š42e56k 8125531910413

Udělat to můj syn, jsem na nej HRDEJ . Protože zůstal CLOVEKEM navzdory SYSTEMU a přiznejme si to, i morálním křivákům jako jste Vy.

Mám to v hlavě nastavené tak, že děti nejsou schopny odhadnout všechny konekvence a dokonale je zvážit jako dospělí (říká vám něco obor VYVOJOVA PSYCHOLOGIE, soudružko učitelko ???? ) a tedy i  dítětem dobře míněné věci mohou mít rozměry, které si v danou chvíli neuvědomí. A rodiče i vzdělávací systém jsou tady od toho, aby v takovém případě vysvětlili souvislosti, nikoliv aby udělovaly drakonické tresty a to ještě  za přispěním LZI A NEDODRZENI SLOVA... Rv

0/−4
5.3.2014 22:57

A23l45e50n70a 34J90a32n11d72o81v48á 7559848541355

Naštěstí jste vy ten syn, ještě nedospělý... anebo jste prostě nedospěl?;-)

+2/0
5.3.2014 23:06



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.