Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Proč už nechci, aby mi manžel pomáhal

Zná to myslím každá hospodyňka...pro neustálé točení okolo rodiny a práce jí nezbývá čas na to, co by chtěla dělat. Ráno vstát, nachystat rodinku, letět do práce, po práci letět do obchodu nakoupit, pak domů vařit, prát, žehlit, úkoly s dětmi, večer padnout do postele a možná někdy i ...

Z té lítačky je ženská frustrovaná, nešťastná, že jí nikdo nepomůže. Okolo ní žije banda nevděčníků, kteří ji jen využívají. Manžel nepomáhá, děti nepomáhají, co má dělat?

Já jsem to udělala po svém - přestala jsem všechno dělat. Nechala jsem oblečení, ať se vrství, neumyla jsem nádobí, nenakoupila, nenavařila. A světe div se, svět stojí, nezbořil se...Okolí začlo pomáhat. Manžel občas vyžehlil,  někdy umyl nádobí. Děti nakoupily. Děti daly prádlo do pračky.

Byla jsem spokojená? Nebyla.

Nikdo to neudělal tak dobře jako já.

Nevím jak vy, ale já ač jsem celkem bordelář a lenoch, mám ráda kuchyň v pořádku a prádlo v původních barvách. Kuchyň pro mě nepůsobí harmonicky, pokud jsou skleničky totálně poházené, mezi nimi hrnky, které bývají v úplně jiné skříňce. Vadí mi, když chytnu za hluboký talíř a na zem se snese dezertní talířek. Kdo by čekal, že uvnitř hlubokého je dezerťák? Možná každý, já ne.

Poslepu vytáhnu šuplík s příborama, chytnu za lžíci a chci jíst polívku. Ale vidličkou to fakt nejde...Zase ten můj pedantismus - chtít mít mezi lžícema jen lžíce.

Prádlo je vyžehlené, ale složené tak, že se nikam nevejde. Když něco řeknu, špatně, když nic neřeknu, budu muset všechno prádlo přeskládat nebo nechat nastavit skříně.

No co, stejně ty bílý ponožky byly nudný. Teď mají takovej hezkej vyblinkanej nádech, to bude od toho žlutýho trička, co bylo v pračce s bílým prádlem. Nebo od těch červených tepláčků? Kdo ví...

Jsem moc náročná, chci mít prádlo na šňůře pověšené narovno. Kdo by si všimnul, že se jinak vytáhne nakřivo? Koho zajímá, že když jdete po ulici a máte otisky od kolíčků přímo na bradavkách, vzbuzujete veřejné pohoršení? Že jsem si to měla přežehlit? No jo, ale to bych to prádlo musela nejen přeskládat, ale i přežehlit...

Řeknu vám, že jsem ráda, že si všechno dělám sama. Popošla jsem o kus dál. Už nedělám všechno sama. Teď rozdávám povely a dohlížím na to, aby byly splněny podle mé představy.

No tak jo...aspoň o tom sním...

 

Autor: Jolana Dominguez Carela | pátek 11.7.2014 15:25 | karma článku: 18,18 | přečteno: 1305x
  • Další články autora

Jolana Dominguez Carela

Proč žáci nerespektují učitele?

Jako každá máma, která má dítka ve škole, slýchám každý den co se ve škole stalo. Obě mé dcery chodí každá do jiného ročníku jiné školy. To, co doma vypráví, se podobá jako vejce vejci. Takže - kde se stala chyba?

5.3.2014 v 20:03 | Karma: 16,69 | Přečteno: 2199x | Diskuse| Společnost

Jolana Dominguez Carela

Zdraví jako lék

Zvykli jsme si často mluvit o svých neduzích, o nemocech a všem co s nimi souvisí. Už od malička jsme udržovaní ve strachu z nemoci, která nemá nic jiného na práci, než na nás číhat na každém kroku, aby udeřila, když nebudeme dostatečně pozorní a nebudeme mít všechna očkování. Bojíme se stát v tramvaji vedle člověka, který kašle nebo kýchá, abychom se nenakazili. "Dej pozor, abys něco nechytla" nebo "raději k ní nepůjdu, ještě bych to od ní chytla" a podobné hlášky zná asi každý z nás

7.2.2014 v 17:59 | Karma: 8,02 | Přečteno: 249x | Diskuse| Ostatní

Jolana Dominguez Carela

Jak mít radost každý den

Už odmala miluju vůni vzduchu. Svět umí vonět v tolika různých odstínech...Třeba u moře...Když jsem byla poprvé u moře, bylo mi asi 7 let, vdechovala jsem tu úžasnou vůni, kterou jsem dosud neznala. Vonělo to tam tak jinak...trochu po rybách, ale příjemně...a taky po řasách. Sbírali jsme s bratrem mušličky a dávali je do sáčku (no ano, v té době jsem nevnímala, že uvnitř jsou živí tvorčci, kteří zbytečně uhynou) a před odjezdem, když jsme sáčkem pohnuli, poznali jsme druhou tvář "vůně" moře...

6.1.2014 v 8:33 | Karma: 14,17 | Přečteno: 430x | Diskuse| Ostatní

Jolana Dominguez Carela

Kdy pomáhat druhým?

My lidé rádi pomáháme. Když vidíme problémy druhých, snaději zapomínáme na ty vlastní. Učili nás, že máme pomáhat slabším, starším, postiženým, že nemáme být lhostejní k ostatním. Kdo z nás už někdy nezažil, že máme chuť a vůli pomáhat, ale druhá strana místo, aby nám vděčně poděkovala, nás kritizuje.... Pomáháme a nakonec z toho vycházíme jako špatní my.....Proč?

11.3.2013 v 12:11 | Karma: 8,38 | Přečteno: 364x | Diskuse| Společnost

Jolana Dominguez Carela

Co o nás vypovídají barvy?

Dnešní zamyšlení bude věnováno barvám. Barvy o nás vypovídají víc, než si myslíme...Největší význam pro nás má zkoumat, proč máme v oblibě tu kterou barvu, protože nám to pomůže poodhalit naše skryté bloky. Jakmile je objevíme, můžeme začít pracovat na nápravě.

8.3.2013 v 11:02 | Karma: 13,33 | Přečteno: 1231x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1620x
Jsem rozená optimistka, milující život a vše, co s sebou přináší... Ráda cestuju a poznávám nové lidi i jiné kultury. Pracuji jako terapeut a kouč osobního rozvoje www.jolanadominguez.cz.
Mimo jiné se věnuji prodeji šperků a bižuterie z přírodních materiálů a polodrahokamů, které i sama vyrábím. Více na www.aaa-taino-galerie.com