Makám, makáš, makáme aneb pracovní morálka na úřadech

Tož sem ve středu zavítala na celnici. Den předtím jsem si opět domluvila změnu pracovní doby, abych to stihla. Podle webovek tam maj být do 17h, takže času dost. Ještě pro jistotu ověřuju, kde přesně to je.... Pak mě napadlo tam zavolat, protože jsem našla víc adres pro Brno, tak abych určo šla tam, kam mám, že...

Na prvním čísle mi dali druhé a třetí číslo a o tom, jak se vyřizuje EORI neměli tušení. Na druhém čísle mi pán řekl, že pán, který EORI vyřizuje (to je to třetí číslo) tam bude za pět minut. Loučím se slovy, že tam jedu, že maj do pěti, tak to určitě stihnu. No pozor, kolega odchází o půl čtvrté. Jo aha, no dobře, tak já to zkusím stihnout do půl čtvrté. Ať na mě počká. No, ale on to tak půl hodiny ťuká do počítače. Takže musíte přijít dřív. Jak to mám udělat, když jsem úplně na opačné straně města, je 14.12 a já tam mám teda být do 15, tak to už mi neřek.

Z práce jsem utekla o 10 minut dřív, zítra to naddělám (nenaddělala, zase nestíhala). Teda takový mety už sem dlouho neházela, v dálce vidím šalinu, nahodila jsem bleskové pohony a mazala a mazala. Poslední metry mi docházely síly, bylo to dobrých 300 m a sprinter ze mě nebyl a asi ani nebude  V mrákotách jsem vlítla do šaliny, dopadla na sedadlo a vydýchávala ten výkon (po 10 minutách stále vydýchávám, jo už ti není 20 let, jo už ti není ani 30 let, raděj už to nepočítej).

V superrekordním čase 15.11 dorážím na celnici. Dyť sem vám to říkal, kolega už odchází, tak já vám to tam naklepu, ale hotový to dneska nebude. Budete si muset přijít zítra... Nemůžete? Hele Franto tak to tam naklep a pak to tady podepíšeš, tady ofotíš, tady to takhle sepneš, tady tohle opíšeš no a máš hotovo. Co? Tys to nikdy nedělal? Jedině že by..... Ne, hele a tom nic není, udělej tohle a tamto a máš to.

Máte vyplněnej formulář? Nemáte? Tak si tady vyplňte bod 2 a 4. A proč jste nevyplnila i tu druhou stranu? Ste říkal bod 2 a 4. Tak ještě celou tu zadní stranu. Bydliště mám napsat kde fyzicky bydlím, nebo kde je provozovna? Kde bydlíte. Dobrý, tak aspoň 20 minut si počkejte pani.

Po 10 minutách přešlapuju u přepážky, v ruce kafe, snažím se mile usmívat, ale spíš to vypadá jak debilní křeč... No vy ste mi tady sice vyplnila Sibiřskou, ale všecko máte na Zahradníkovou. Ale sem se vás ptala a ste říkal, ať napíšu tam, kde bydlím. Takže vy na Zahradníkové nebydlíte? Ne, bydlím na Sibiřské. A proč máte všude Zahradníkovou? Protože tam mám trvalý pobyt. A jakto, že máte trvalý na Zahradníkové a bydlíte na Sibiřské? Protože tam bydlím přechodně... Jo aha... Tam to přepište na tu Zahradníkovou.

Hurá, mám EORI, můžu proclít zásilku. Ale on ji ten, kdo to posílal, omylem poslal na manžela a všechny papíry sou na moje jméno. Mi říkali na Fedexu, že si tu mám vyřídit nějakou plnou moc. Jo to já nevím, zeptejte se tamhle kolegy.

Kolega na mě čučel, 3x jsem mu to zopakovala, po 10 minutách odcházím z celnice, že ať si to vyřídím na Fedexu, že je to nezajímá.

A teď už jen - děj se vůle boží 

A jak to bylo s Fedexem? Tak to je na další kapitolu, proč to dělat jednoduše, když se to může komplikovat.

Autor: Jolana Dominguez Carela | pátek 25.3.2011 10:46 | karma článku: 24,23 | přečteno: 2330x
  • Další články autora

Jolana Dominguez Carela

Zdraví jako lék

7.2.2014 v 17:59 | Karma: 8,02

Jolana Dominguez Carela

Kdy pomáhat druhým?

11.3.2013 v 12:11 | Karma: 8,38

Jolana Dominguez Carela

Jak a koho máme volit?

11.1.2013 v 10:37 | Karma: 11,05

Jolana Dominguez Carela

Já chci taky kozy

4.7.2011 v 15:22 | Karma: 19,83

Jolana Dominguez Carela

Zvídavé dítko

19.4.2011 v 11:55 | Karma: 14,54

Jolana Dominguez Carela

Skoro dobré boby

18.3.2011 v 12:02 | Karma: 11,47
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1620x
Jsem rozená optimistka, milující život a vše, co s sebou přináší... Ráda cestuju a poznávám nové lidi i jiné kultury. Pracuji jako terapeut a kouč osobního rozvoje www.jolanadominguez.cz.
Mimo jiné se věnuji prodeji šperků a bižuterie z přírodních materiálů a polodrahokamů, které i sama vyrábím. Více na www.aaa-taino-galerie.com