Chybí vám adrenalin? Dejte se na podnikání...

Teda to sem si zase dala. Já nevím, že vždycky něco vymyslím a pak se z toho skoro pos... No ale co, navařila sis, tak papej. Člověk by řekl, že vyřídit si živnost nebude až takovej problém. No - nebyl by, kdyby.... Kdyby ryby lítaly, nebyly by rybníky.

V práci jsem si domluvila, že přijdu o hodinu dřív, abych mohla dřív odejít a navštívit živnosťák. Normálně bych to stihla, kdyby..... jim na úřadě fungovaly počítače. Starý zlatý časy, když se všechno klepalo na mechanickým psacím stroji se dvěma kopírákama. Takže když jsem se doplazila do posledního pátého poschodí v moravské metropoli na náměstí, které nese jméno nejspíš generála Malinovskeho, tak tam mi paní hned u východu z výtahu, takového toho, co pořád jezdí dokola, a já si dycky říkám, jaký by to bylo, kdybych nevystoupila a zkusila to projet durch, signalizovala, že nejedou mašiny a ať přijdu jindy.

No to mě ale ještě neznáte, ale počkejte, až mě poznáte. Já když si něco vemu do hlavy, tak mi to z ní jen tak někdo nebo něco nedostane. Vyskočila jsem chvilku předtím, než bych to projela do míst tajemných a odchytla paní, aby mi vysvětlila, jak to mám udělat. Jo to musíte na jinou pobočku. U nás to nejede a ani nepojede.

Sem sice rodilá Brňačka, ale kde je živnosťák pro Šlapanice, no to vážně nevím. Ve Šlapanicích? Nene, naproti Zvonařce. Tak honem, šup, sem mazala, jako naschvál spojení mezi Maliňákem a Zvonařkou není ideální, takže pěšky. Stihla jsem to, a přede mnou to stihlo dalších 68 říkala paní, když sem se k ní dostala. No ale to tady ste špatně, to musíte na sociálku a na zdravotní, hned mě odbyla. Asi toho už měla moc.

Zase sem se nedala odbýt a paní přesvědčila, že jsem tu správně a nakonec mě pochopila. Hurá, v pondělí si můžu jít pro živnosťák a bude ze mě další masový vrah nebo sebevrah? No určo nervák.

V pondělí jsem onemocněla, to asi z těch nervů, v úterý mi nedočkavá paní zavolala se slovy: "No kde ste? Včera ste si měla vyzvednout výpis. Jo nemocná? Ano, manžel si pro to může přijít, jen mu napište plnou moc."

Tak první krok je za mnou. Až teď vidím, že to byl ten nejlehčí... Protože včera, včera sem byla na celnici...

Autor: Jolana Dominguez Carela | čtvrtek 24.3.2011 22:09 | karma článku: 8,62 | přečteno: 955x
  • Další články autora

Jolana Dominguez Carela

Zdraví jako lék

7.2.2014 v 17:59 | Karma: 8,02

Jolana Dominguez Carela

Kdy pomáhat druhým?

11.3.2013 v 12:11 | Karma: 8,38