Jolana Dominguez Carela

Jsem rozená optimistka, milující život a vše, co s sebou přináší... Ráda cestuju a poznávám nové lidi i jiné kultury. Pracuji jako terapeut a kouč osobního rozvoje www.jolanadominguez.cz.
Mimo jiné se věnuji prodeji šperků a bižuterie z přírodních materiálů a polodrahokamů, které i sama vyrábím. Více na www.aaa-taino-galerie.com
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1620x

Jolana Dominguez Carela

Makám, makáš, makáme aneb pracovní morálka na úřadech

Tož sem ve středu zavítala na celnici. Den předtím jsem si opět domluvila změnu pracovní doby, abych to stihla. Podle webovek tam maj být do 17h, takže času dost. Ještě pro jistotu ověřuju, kde přesně to je.... Pak mě napadlo tam zavolat, protože jsem našla víc adres pro Brno, tak abych určo šla tam, kam mám, že...

25.3.2011 v 10:46 | Karma: 24,23 | Přečteno: 2330x | Diskuse| Společnost

Jolana Dominguez Carela

Když jste každý z jiné země

Je to pěkná exotika, že? Když máte za partnera cizince... Protiklady se přitahují, čím větší protiklady, tomu úměrná větší přitažlivost. Člověk rád hledá to, co nemá. Kudrnatý závidí tomu, co má vlasy jako dráty, hnědooký je okouzlen modrýma očima, kdo je jako vápenka, touží mít pleť jako lehce opálený Ital...

18.1.2011 v 14:00 | Karma: 10,88 | Přečteno: 1423x | Diskuse| Společnost

Jolana Dominguez Carela

Jak rychle vyléčit arachnofobika?

Odmala jsem měla panickou hrůzu z nohatého hmyzu jako šváby, pavouci,...Pamatuju si, že jako malá holka jsem neulehla do postele, po které proběhl "chudáček pavouček" a nepodařilo se ho zlikvidovat. Dnes mi přijde k smíchu ta představa, jak pořádné 30 kilové dítě má strach z asi gramového pavoučka...

22.10.2009 v 11:25 | Karma: 25,66 | Přečteno: 3561x | Diskuse| Společnost

Jolana Dominguez Carela

Jak jsem se ztratila v karibiku aneb láska hory přenáší

Když jsem byla malá, často jsme se stěhovali. Tatínek pracoval jako vedoucí hotelů a restaurací. Často (mě z neznámých důvodů) měnil města a tak jsem si občas musela zvykat nejen na novou školu, ale i nové kamarády. No a protože jablko nepadá daleko od stromu....

1.10.2009 v 10:00 | Karma: 15,83 | Přečteno: 1402x | Diskuse| Ostatní