Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ono je to mnohem jednodušší.  Škola je vězení takže dokud se učitel chová jako nekompromisní bachař, tak nějak to funguje.  Jakmile mu vezmete moc bachaře, žáci vězni si začnou dělat co budou chtít, protože to je jejich přirozenost.

0 2
možnosti
AJ

Ale na děti nic jiného než řád, kázeň a dodržování pravidel neplatí - jak je vidět dnes, kdy si škola hraje na to, že všichni jsou si rovni, lidská práva dítěte jsou nadřazena právu dospělých a množině ostatních žáků atd.

6 0
možnosti
PN

Ty příklady jako myslíte vážně? Porovnávat zapomínání dětí a dospělých? Nebo "předbíhání" učitelem v jídelně? Dost mimo.

6 1
možnosti
PV

No, mně stačilo, když jsem tam kdesi v článku četl, že učitelka zarazila nepochopenou dcerku, když něco začala učitelce vysvětlovat... má cenu číst dál? Žák má vysvětlovat? Nemá to být náhodou naopak? Ale hrůza je, že takhle mnoho rodičů uvažuje. Kdybych poslouchal všechna vysvětlování dětí, asi bych tam nemusel být. Ano, mají povídací deficit. Jenže to škola nemůže suplovat, děti si mají povídat doma s rodiči a sourozenci. Jak by to asi vypadalo, kdyby se chtělo vypovídat všech třicet dětí? Dovede si to tahle maminka představit?

6 0
možnosti
AJ

Protože je špatně vychováváte, autorko. Proto.

3 0
možnosti
Foto

Aleno a v čem? To co mi povídají, je většinou o tom, co se děje i jiným žákům. Vyprávějí o atmosféře ve škole. Jsem rodič, který s dětmi hodně komunikuje, vysvětluje. Proto jsem mohla napsat ten blog, nemyslíte? Možná máte pravdu a já je vychovávám špatně. Kdo ví. Jestli máte nějaký lepší způsob, tak sem s ním. Říct, že něco dělám špatně můžete, ale jestli neznáte lepší způsob, tak jak to mám změnit?

0 0
možnosti
LB

Vážená paní autorko, Váš článek mě skutečně rozhořčil. Váš pohled na to, jak se k dnešním dětem chovat, je tak jednostranný, tak moc si to představujete jednoduché. Zkrátka jako Hurvínek válku... Je vidět, že nejste pedagog a razíte novodobé výchovné trendy. Takových rodičů je dnes většina. A proto učitelům tyto děti přerůstají přes hlavu. Podívejte se na výsledky moderní výchovy třeba v Dánsku. Tohle chcete mít u nás? Nechte to laskavě tak, jak to je, když už to kantorům neusnadňujete Vaší výchovou, tak aspoň jim to neztěžujte. Děkuji za pochopení.

2 0
možnosti
Foto

Leno chápu, nelíbí se vám můj příspěvek. Navrhla jsem řešení, jaké navrhujete vy? Ještě bych chtěla vědět, proč si myslíte, že to kantorům neusnadňuju? Podle čeho tak soudíte? Učím dcery toleranci, pravdě a komunikaci. Myslím, že to je to nejmenší, co by mohl každý udělat.

Můj článek bylo takové zamyšlení. Návrh na řešení. Není to kritika učitelů jako takových. Čtete ten blog celý nebo jen vytrháváte z kontextu?

0 0
možnosti
AT

Učitelé jsou chudáci, chtělo by to přístup jako ve filmu Obecná škola...

2 0
možnosti
AJ

A přitom ještě nepochybně dělat v jídelně dozor nebo přijít pozdě do další hodiny?;-D

Paní je ten rodič, co břevno v oku svých dětí nevidí a smítko v oku učitele vidí....

Já jsem vždy před dětmi stála na straně školy - a co se mi nelíbilo, jsem řešila přímo, pokud možno taktně, ale rozhodně jsem to nekomentovala před dětmi. Protože ona ta jejich vyprávění - kdo ví, jak to všechno ve skutečnosti je?

Ano, učitel může něco zapomenout, ale mě zajímá to, co zapomnělo moje dítě, co neudělalo, proč má poznámku atd., nemůžu mu říci, no jo, tys neudělal úkol, ale to, že máš poznámku, není spravedlivé, protože učitelka taky... To je výchova?

7 0
možnosti
PN

Nebudu se navážet do ničích dětí, ale když si vzpomenu, jak jsme se jako děcka bavili ve škole mezi sebou, co jsme na učitele zkoušeli, protože jsme byli skupina proti jednotlivci... To bych si doma nikdy nedovolola, protože by mě přečíslili nejen společně rodiče, ale i ostatní dospělí bydlící s námi v jednom RD.

Poučení vždy znělo - musíš to vydržet. Až gympl dokončíš, budeš si moct dělat, co budeš chtít. Pomiňme, že vejška a pracovní život je pak mnohem drsnější než zapamatovat si, že mám mít domácí úkol nebo se naučit jednou za čas na předmět, když se dozkouší kolo.

4 0
možnosti
Foto

Učitelka "předběhla" v jídelně...Nepřijde Vám to logické? Měla čekat ve frontě žáků?

7 0
možnosti
Foto

Nic víc k tomu článku nemáte? Tak raději mlčte, Dianová.

Jistě - pokud je ve škole norma, že i učitelé stojí v jedné frontě mezi žáky a pak učitel předběhne - výchovné to jistě není.

Nebo Vy váte vše jak je to v oné škole nastaveno a jak to doopravdy bylo?

Paní Dominguez naopak tleskám! Takovéhle rodiče by škola měla nosit na rukou a přeji jí hodně trpělivosti: právě s tou školou a jejími učiteli.

1 4
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1620x
Jsem rozená optimistka, milující život a vše, co s sebou přináší... Ráda cestuju a poznávám nové lidi i jiné kultury. Pracuji jako terapeut a kouč osobního rozvoje www.jolanadominguez.cz.
Mimo jiné se věnuji prodeji šperků a bižuterie z přírodních materiálů a polodrahokamů, které i sama vyrábím. Více na www.aaa-taino-galerie.com