Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M56a78r27i31e 66T19o71m30š64í78č11k12o91v42á 4337295716836

Patříte k těm rodičům které s dětmi komunikují o všem co se ve škole děje, tedy velké plus, na druhé straně však řešíte problémy které slyšíte jen z jedné strany, tedy ze strany svých dětí, učitelé bohužel právo na obhajobu nedostali. Plně podporujete názor svých dětí a tímto je ještě utvrdíte v tom, že mají pravdu a jsou to učitelé, kteří dělají vše špatně, tak tady zase velké mínus.

Všichni si musíme přiznat jak málo objektivně jsme informovali rodiče o svých půšvizích ve škole. Při tomto líčení byl vždy učitel, ten kdo udělal chybu a my ti chudáčci na které si zasedl. V tomto se určitě nic nezměnilo, tak to na mě zkoušeli i moje děti a určitě budou i vnoučata.

 Jeden velký rozdíl však tu je. Dříve byl učitel pánem situace, neposlušnost trestal na místě a k tomu ještě nějaké to opisování domů. Dnes bohužel jsou tělesné tresty zakázány, učitel se bojí i zvednout hlas, protože vždy se najde milý žáček, který toto natočí na mobil a potom předvede doma rodičům. Ti učitele ihned odsoudí, aniž by vzali v potaz kolik napomínání před tím, než zvedl hlas na ta hodná dítka předcházelo.

Neumím si představit, jak by učitel který má nyní tak nízké kompetence, co se potrestání žáků týče, zvládl výuku v naší třídě, kde nás bylo 32 a všichni pěkní dárečci. Tehdy jen vláda tvrdé ruky dokázala udržet pořádek. Nebyly žádné zvláštní školy, všichni výtečníci jen stále propadávali a vycházeli díky tomu třeba i v páté třídě. Umíte si představit, co takový patnáctiletý klacek dokáže, mezi malými žáky když se mu nepřistřihnou křidélka.

Také příliš demokracie ve škole škodí. Na základní škole by se naopak měly děti učit respektovat pravidla a autority a ne diskutovat o známkách které za svoji práci dostaly a projevovat nespokojennost s veškerými opatřeními která mají splnit.

 Stále sídlí v ředitelně autorita, tedy ředitel, který by měl případné rozpory řešit. Tady by však s ním měli diskutovat o problémech obeznámeni rodiče, ne žáci. Potom, až se případ vyřeší je v pořádku dáti, nebo nedá

0/0
6.3.2014 12:07
Foto

M57a15r98i50e 73T48o77m42š13í86č92k64o75v28á 4857315926116

Doplňuji. Dáti nebo nedáti zapravdu svým ratolestem.

0/0
6.3.2014 13:30

Z44d46e69n69ě78k 45O91r87š41u65l30í96k 1225320157462

A jinak pro autorku.Normální je nekrást, normální je nepodvádět, normální je nevraždit.Jak jste své dcery vychovávala když jsou schopny podvodu?Kde našly vzor?Že by ve vás?pak je něco špatně ve vás a ne v učiteli.A ještě jednou pro vás.Normální je nepodvádět, normální je nekrást, normální je nevraždit.Vaše dcery asi těmhle větám nerozumí.Což mě dost překvapuje při jejich věku.

0/0
6.3.2014 10:54

Z73d57e57n24ě75k 39O37r12š42u53l43í43k 1855980667542

Dotaz na p.Kšíra.načrtněte vaši představu o základních soukromých školách.Fakt by mě moc zajímala.A jestli žádnou nemáte tak nemám tedy potuchy proč o tom vůbec píšete.

0/0
6.3.2014 10:47
Foto

F72r63a50n36t91i69š72e43k 30K76š35í55r 2379666235

Víte co je to podnikatelské objevování?   To je proces, kterým někteří lidé reagují na problémy, poruchy a potřeby ve společnosti tím, že vymýšlí a nabízí mnoho alternativ mezi kterými si lidé vybírají.  Některé alternativy se ukáží být neživotaschopné, některé naopak přinesou novátorské přístupy a stanou se určitým vodítkem pro ostatní.  Stát  všechny tyto iniciativy zakáže raději dopředu, protože by ztratil možnost indoktrinace lidí.

0/0
6.3.2014 11:17

Z44d16e61n52ě55k 92O89r67š90u12l35í82k 1785770467252

Tohle mě celkem nebere.Jakým způsobem chcete aplikovat vaše požadavky na základní školy.obecné bláboly co jste napsal mě nezajímají.Takže vlastně nemát vůbec žádnou představu či vizi  jak by to mělo na základní škole dle vašeho úsudku fungovat.někde jsr´te si něco našel, přečetl a¨všechno je špatně.ale konkrétní představy vůbec nemáte.Myslel jsem si to že to nedokážete popsat.takže jako kdybych se na nic neptal.Kolik alternativ jste vymyslel vy pro své děti.tedy jestli nějaké máte.těším se na další ale vyčerpávající odpověď.teroetické textíky si nechte na přednášky.

0/0
6.3.2014 15:02
Foto

F77r24a92n14t52i58š71e25k 95K32š12í85r 2189266915

Nemám, ale jsem schopen si vybrat  v nabízených alternativách.  Já bych například dal své děti do školy typu Sudbury Valley. Tu také propaguji kdekoliv se mluví o výuce.    Dnes máte prakticky jen jednu možnost. Dát dítě do státní školy.

0/0
6.3.2014 17:42
Foto

V94l80a11d87i49m94í41r 75V52o46l79k71o 6580552547949

Ze začátku jsem měl chuť oponovat, ale .......vlastně jo. Ten příklad s chipem je klasika. Učitelka, co tohle na dětech spáchala je "hovězího typu". Místo aby je naučila, že "drobná lest" je vlastně podvod a že tohle se prostě nesmí, poučili se, že učitel je "nepřítel" a sám vlastně "podvodník", a že lhát je tedy jediná možnost jak obstát ve světě dospělých.

Jsem také zastáncem osobních příkladů. Na vlastních dětech vidím, že některé jejich chování, s kterým zápasím je moje vina. Někdy člověk "zhřeší".....no a pak těžko vyčítat druhým, co sám uděláte.

P.S: a to patřím k zastáncům poměrně tvrdé výchovy. Nemám tedy žádné rozmazlence, kterým bych toleroval, že druhým lezou po hlavě.

+2/0
6.3.2014 1:17
Foto

F28r36a71n82t95i65š50e26k 22K14š74í43r 2389116935

Nehledejme chybu v dětech, v rodičích, nebo v učitelích.  Tam ta chyba není.  Chyba je v systému státního vzdělávání. Stát bohužel svými regulacemi úspěšně brání vzniku konkurenčního odvětví, ve kterém budou pouze soukromé školy, které se budou snažit přilákat co nejvíce dětí a nabízet jim (resp. jejich rodičům) ty nejlepší služby. Školy by nabízely celou variaci služeb, které by lákaly různé děti podle jejich zaměření a nesnažily by se z nich udělat uniformní masu, jako je tomu nyní. Takové školy by měly ty nejlepší předpoklady najít efektivní a moderní vzdělávací systém. Celou sadu systémů, které by fungovaly naráz. Místo toho nám stát nabízí a nutí katastrofální vzdělávací systém, ve kterém se budoucí učitelé zpravidla rekrutují z těch nejhorších absolventů této mašinérie.

+1/−4
5.3.2014 22:11
Foto

I86v89a23n85a 87D47i12a92n77o96v51á 8448580969633

Nechci Vám brát iluze, ale mám přímou zkušenost se soukromou ZŠ.  Něco nechutného. Kdyby mi zbyly síly, byla bych je tehdy zažalovala...

+3/0
5.3.2014 22:16

M52a88r34t48i16n 30P66r10á79š90e16k 8665581480113

Kdepak žaloba  pár pádných vzduchem chlazených potlamníků obecných funguje líp než jakýkoliv soud.

0/−1
5.3.2014 22:23
Foto

I53v84a38n60a 91D34i56a61n76o96v75á 8918230849413

Ani na ty mi už nezbyly síly. ;-(

0/0
5.3.2014 22:59
Foto

F22r61a90n72t96i53š75e38k 31K12š80í32r 2649466855

Dnes u nás neexistuje soukromá škola.  Je to jen škola co učí podle státních osnov se soukromým zřizovatelem.  Je to pouhý alibismus aby mohl stát tvrdit, že jsou tu soukromé školy.

0/−3
5.3.2014 22:23

E92v26a 64M26a15t27i86á95š30k66o75v95á 6213635739

Pokud vím, tak státní osnovy už poměrně dost let neexistují (ani na státních školách).

+2/0
5.3.2014 23:34
Foto

F18r15a18n16t93i61š90e30k 27K97š72í61r 2739236155

Ano, říká se tomu jinak, ale princip je ten samý.  Zase alibismus, ne který jste mu skočila i vy. :-)

0/0
6.3.2014 9:18
Foto

A41d40é96l59a 91M58o14j26ž63í74š46o64v79á 9197333454696

Nevím:) Nad některými těmi Vašemi příklady mi zůstal rozum stát. Nějak si například nedokážu představit ty učitelky stojící mezi dětmi ve frontě na oběd a nepředbíhající a i kdyby to tak někde měli a učitel předběhl, tak..vždyť je v zaměstnání, proboha:) A že to děti nepochopí - no, děti ne, ale vy snad ano;-) A myslím, že děti by to pak mohly pochopit po vašem vysvětlení:) Předpokládám tedy, že když mají dcery na každý předmět jiného učitele, tak to nejsou úplně malý holky, ale jsou na druhým stupni. Zrovna tak na třikrát zapomenutém úkolu a pětce nevidím u dětí co pomalu lezou do puberty nic drastického. Prostě se učí, že existuje odpovědnost za přidělené úkoly a sankce za jejich nesplnění. Vždyť zapomenout můžou a dokonce dvakrát. S tím čipem v jídelně...tam je to komplikovaný,učitelka to teda neměla hnát vejš, ale....doporučuju kapelu Sto zvířat, píseň Základní škola;-D Prostě škola života:))

+9/0
5.3.2014 21:36
Foto

J29o24l18a28n41a 43D29o87m29i63n89g12u98e85z 56C97a70r73e26l90a 5937984987708

Adélo samozřejmě, že já to chápu a že jsem to dětem vysvětlila. Jedna je na prvním stupni, druhá na druhém. Obě se učí velmi dobře a obě jsou bezproblémové. Patří k těm nejsnaživějším ve třídě. Obě rády mluví a vypráví, co se událo ve škole. Chápu, že některé příklady přijdou většině směšné, ale dětem to směšné nepřijde. Jedna má 10, druhá 14. Mám i názory dětí mladších. Mám i názory některých učitelů. Ono je to ale jedno kolik názorů seberu. Já psala o tom, co vidí děti a jak to vnímají a jak my dospělí přehlížíme jejich problémy. Nechtěla jsem rozebírat, zda mají děti právo na to cítit se v neprávu.

+1/0
5.3.2014 21:44
Foto

V50l38a96d70i26m30í10r 12V88o54l29k39o 6930272217759

souhlas jen částečně.....;-) Fronta asi ano, zbytek bych souhlasil s článkem. Požadovat, co sám nedělám je kontraproduktivní. Speciálně od dětí.

Tvrdý režim ano, ale fér.

+1/0
6.3.2014 1:19

A16l56e91n72a 57J27a92n10d29o72v84á 7209338731295

Dneska fér? Při nepoměru sil? Všechna práva na straně dítěte a rodičů - škola zlá, nutí dělat úkoly, dokonce se učit... neslýchané!;-D

+1/0
6.3.2014 9:32
Foto

V90l27a47d11i21m43í26r 97V74o43l60k18o 6810732807919

abychom jenom nedémonizovali rodiče.....oni mají učitelé taky svůj díl...aspoň někteří zcela jistě. Neprofesionalita je neodpustitelná v jakékoli profesi. Proč by učitelská měla být výjimkou.

Jinak s právy rodičů a dětí částečně pravdu máte.

0/0
6.3.2014 10:39

A24n81n53a 43K76o15v97á50ř76o52v86á 9469519109193

Předesílám, že nejsem učitel. Jsem jednoduššího založení, takže jsem moc nepobrala vámi popisovaný výchovný moment: přiznáš se - trest, nepřiznáš se - nic se ti nestane. Co mělo podle vás následovat po přiznání? Něco ve stylu: "Jůůů, to je ale mocinky oooobr super, že jste se přiznali, tady máte lízátko?" Nebo by bylo lepší věci neřešit, protože v podstatě pokaždé by docházelo k velkým nespravedlnostem, že někdo se trestu vyhnul? Důtka není zlá, když vezmete v potaz, že vaše dcera napomáhala krádeži. A absolutní spravedlnost neexistuje, do toho už jste snad dorostla.

+1/−1
5.3.2014 21:20
Foto

A84d51é52l18a 95M77o28j46ž41í55š48o19v97á 9767353784276

Měla to vyřešit s nimi, když už to slíbila. Jakkoliv výchovně, ale s nima. A nebo jim to neměla slibovat...

+2/0
5.3.2014 21:41

A75n38n18a 14K35o33v52á47ř40o11v59á 9219349419563

Souhlas. A taky mohla zjistit, že se záležitost netýká třeba dvou, třech lidí, ale že se z toho vyklubalo něco většího, co je potřeba řešit trochu jinak. Kdo ví.

+2/0
5.3.2014 21:44
Foto

J31o35l63a40n63a 37D48o45m75i72n54g66u50e36z 79C74a47r44e81l20a 5287574707548

Jela v tom polovina třídy. Takže žádné dvě tři děti.

+1/0
5.3.2014 21:51
Foto

J49o92l95a71n46a 70D25o15m91i18n54g70u37e89z 13C54a30r71e66l76a 5547574147138

Anno s důtkou jsem souhlasila, probrala jsem to s učitelkou a forma výstrahy se mi zdála přiměřená. Co mi přišlo nevýchovné je to, že ačkoliv podvod udělalo víc dětí, některé potrestané byly a jiné ne. Ty co přišly a přiznaly se, dostali trest a ti, co ne, trest nedostaly. Podotýkám, že učitelé věděli o všech, kteří se na tom podíleli. Mě v podstatě nešlo o nic, tlumočila jsem to, že dětem to přišlo nespravedlivé, těm co se přiznaly. Už jsem tu všem zopakovala, tak to napíšu i vám - ten blog je něco jako tlumočení toho, co děti cítí, ale učitelé se to nedozví. Bylo to jen takové zamyšlení. Nemám pocit křivdy vůči dcerám. CHápu učitele, že to mají těžké a podporuju je jak nejlíp umím.

+2/0
5.3.2014 21:50

A57n89n40a 63K62o86v17á37ř38o91v93á 9919219439523

Paní Jolano, ale jak to dotyční učitelé měli dokázat ostatním, kteří se nepřiznali? A jak je potrestat, pokud nejsou schopni věc prokázat? Možná by to mohla řešit policie, která podobné dokazování provádět umí. Ale to byste asi nechtěla.

+1/−1
5.3.2014 21:55
Foto

J67o27l82a39n60a 33D35o53m75i76n15g64u69e52z 66C95a58r61e42l18a 5587634867758

Proč ne? Nebylo by to poprvé.

+1/0
5.3.2014 22:03

A98n23n61a 59K92o46v45á36ř47o41v16á 9539299149383

Dobrá, a proč jste na tom netrvala? Když jste to tedy s učitelkou probrala.

+3/0
5.3.2014 22:03
Foto

J35o51l35a70n20a 95D89o57m74i95n83g44u38e34z 67C53a53r65e33l46a 5237874987158

Protože dcera nechtěla, abych to s ní probírala. Bála se, že si na ni učitelka zasedne. Pořád tu rozebíráme co jsem udělala a co jsem neudělala....ten článek byl ale o něčem jiném. Takhle nás děti vnímají.

+1/0
5.3.2014 22:11

A43n70n61a 45K65o24v40á53ř33o90v32á 9229689159223

Já se na vaše jednání ptala jen proto, že jste uhnula od otázky, jak mají učitelé dokázat svým žákům jejich pochybení, pokud je vysloveně nechytí při činu. Ovšem vaše odpověď je taky dobrá. Nabízí se otázka, jak vaše chování mohou posuzovat vaše děti, když jste věci neřešila. Ale to bychom to byli dlouho a skončili bychom před vaším prahem.

+2/−1
5.3.2014 22:24

M79a25r78t33i34n 35P92r91á70š23e94k 8915651300973

předpokládám ,že  čip mají CISLA a dá se dohledat který chip byl dvakrát.  To za prvé a za druhé přiznání má býti POLEHCUJICI nikoliv PRITEZUJICI OKOLNOSTI . Přístup učitelky byl hrubě amorální.

+2/−1
5.3.2014 22:28

A93n64n89a 88K15o95v64á45ř34o82v73á 9719749329213

A jak se dá dohledat, který čip, pardon "chip", byl v akci dvakrát, protože to bylo domluvené, a který byl někde zapomenut a nějakým dobrákem následně použit?

+2/0
5.3.2014 22:35

M86a37r73t41i97n 20P30r94á38š90e48k 8775941250663

říká vám něco slovo DATABAZE ?  Počítač ?  Nic  ?nechytáme se ? to je ta bedýnka do které právě civíte když tento přízpěvek čtete. (podnikám v IT od roku 1999)

+2/−1
5.3.2014 22:39

A30n75n62a 43K85o35v56á32ř80o38v16á 9539149109223

A to souvisí s mojí otázkou jak?

+1/−1
5.3.2014 22:41

M47a64r27t38i25n 84P71r69á91š16e55k 8865941730473

v DATABAZI čtečky chipů ?  například ? Nic ?

+1/−1
5.3.2014 22:44

A74n87n81a 89K95o47v24á51ř51o82v80á 9839699419843

A tam se teda pozná jak, že některý z žáků čip skutečně zapomněl třeba pod lavicí, nevšiml si, a někdo jiný ho použil? Srovnáno se situací, která byla záměrně vyvolána. Abstrahujeme-li od opakovaných aktivit, tam by to bylo zjevné.

+1/−1
5.3.2014 22:46

M71a65r77t98i75n 63P16r35á33š60e74k 8885671690483

Jedna blbá, druhá pitomá a třetí taky učitelka.  Jeden chip, jeden den = jedno použití .  Tedy použil li jej Franta místo Pepy,  Pepa nedostane ten den nic, viďte paní učitelko. Btw. jak může vystudovat pajdák někdo s absencí elementární logiky ?

+2/0
5.3.2014 22:49

A59n67n49a 89K41o67v39á61ř58o39v66á 9799579969393

To je těžký, to je jasný, u počítačů je to ještě smutnější. Třeba proto, že dítě nahlásí, že nemá čip, kuchařky mrknou do databáze a oběd vydají bez čipu. Jinak bych ani nemluvila o krádeži, oběd za oběd.

0/0
5.3.2014 22:53

M22a16r91t91i39n 90P79r68á50š85e10k 8985241300573

dítě nahlásí že nemá chip, kuchařka mrkne do databáze a zjistí,  že byl oběd již na tento chip vydán => dítě má smolíka  A jestli dítě řekne že nemá chip tak kuchařka co mrká do databáze má i možnost označit oběd prototo dítě za VYDANY a na chip se druhému už nedostane nic. 

Jestli by měl někdo platit škole škodu tak  KUCHARKY co to do databáze neznačí (porušení povinností) a hlavně ta IT firma co dodala tak blbý systém .

+2/0
5.3.2014 23:00

A86n55n12a 60K51o22v54á17ř81o55v15á 9849299129463

Takže dětičky vlastně nemůžou vůbec za nic. To je dobrý závěr, u toho zůstaňme, stejně musím řešit teď něco jiného. Dík za diskuzi, pane Prášku. Mimochodem, čip není sprosté slovo, abyste ho musel psát anglicky, i když jste hrdým ajťákem.

+1/−1
5.3.2014 23:31

M50a10r43t40i30n 82P18r97á28š61e59k 8685351690823

bohužel ajtáci občas napíšou čip občas chip. to se stává .Dělat s toho argument je pletení biče z lejna.  Dětičky měly dobrý úmysl který nedomyslely. Kdyby paní ředitelka nebyla píp píp censored píp mohly třeba pro děti vymyslet vhodnější způsob, ajko momoci financovat obědy sociálně slabším žákům, napříkladsbírku nebo brigádu.  Jenže obě dámy píp píp  jsou. co dodat.

+1/−1
5.3.2014 23:36
Foto

I80v82a59n97a 87D53i35a49n24o83v16á 8308720899923

V tomhle jo.

+1/0
5.3.2014 23:00

M50a79r35t19i65n 27P90r25á11š94e37k 8865751890673

Je vidět že jste učitelka a máte učitelsky zkřivenou mentalitu. jestliže učitelka SLIBI  že se věc vyřeší mezi nimi v kolektivu, potom tento slib PORUSI  a přitvrdí sankce, tak je jednak  ta dáma mentální křivák a měli byjí okamžitě vyjmout z okruhu lidí s přístupem k dětem, za druhé účíé že se SLOVO NEMUSI DODRZET  tedy přímo v praxi dělá z dětí lháře a bezcharaktery. O lízátku to není, je to o čestném slovu

+3/−2
5.3.2014 22:26

A41n70n57a 83K66o61v58á78ř86o61v44á 9789699509363

Moje mentalita zkřivená je, o tom žádná, žel bohu, nikoliv učitelsky. A jak vy byste řešil rozkrádání, kde je angažovaná víc jak půlka třídy? Mezi nimi, že, však pohodička. A vsadím se, že páni rodičové naklusali do školy a zaplatili škodu, mají přece páteř rovnou a dávají ten nejkřišťálovější vzor svým dětem ;-D

+2/0
5.3.2014 22:32

M42a37r72t19i95n 41P76r20á67š86e53k 8955821170303

Zaprvé: jedná se skutečně o rozkrádání z cílem mít prospěch, nebvo spíše o dětsky nedomyšlenou ale dobře míněnou formu SOLIDARITY s těmi co si jejich rodiče obědy platit nemohou dovolit ? ;-O

0/−3
5.3.2014 22:40

A21n63n91a 39K26o54v71á92ř12o40v16á 9119649679383

Jůůů, už tu máme Jánošíky. To nic nemění na faktu, že okradena byla škola. A kde máte zadruhé, pane Prášku? ;-)

+1/−1
5.3.2014 22:42

M84a62r51t91i98n 94P19r64á31š79e86k 8745731760463

Takže SOIDARITA u dětí je podle vás vlastnost kterou je třeba u dětí vymýtit a trestat, paní Kovářová ?  A  UMYSL činu není důležitý ? Podle vás paní učitelko je stejná syčárna, když děcko půjčí chip někomu jehož rodiče na obědy nemají  jako když někdo úmyslně krade pro svoje OBOHACENI ?  

Btw. doufám že nemáte přístup k dětem. Rv

0/−3
5.3.2014 22:47

A49n93n85a 57K45o88v17á75ř48o95v36á 9369179509663

A vy jste asi otec jednoho z nich, ne? Protože jak jinak můžete znát jejich úmysly? A porovnávat solidaritu, opět pardon "SOLIDARITU", s krádeží... moment... asi to mám nastavené v hlavě jinak. No jo, vlastně. Kdo nekrade, okrádá rodinu. Už je mi to jasné. Chvíli mi to trvalo. A kde je to zadruhé, pane Prášku?

0/−1
5.3.2014 22:51

M56a23r67t75i87n 57P85r27á84š50e33k 8885271620783

Udělat to můj syn, jsem na nej HRDEJ . Protože zůstal CLOVEKEM navzdory SYSTEMU a přiznejme si to, i morálním křivákům jako jste Vy.

Mám to v hlavě nastavené tak, že děti nejsou schopny odhadnout všechny konekvence a dokonale je zvážit jako dospělí (říká vám něco obor VYVOJOVA PSYCHOLOGIE, soudružko učitelko ???? ) a tedy i  dítětem dobře míněné věci mohou mít rozměry, které si v danou chvíli neuvědomí. A rodiče i vzdělávací systém jsou tady od toho, aby v takovém případě vysvětlili souvislosti, nikoliv aby udělovaly drakonické tresty a to ještě  za přispěním LZI A NEDODRZENI SLOVA... Rv

0/−4
5.3.2014 22:57

A14l76e17n53a 94J26a93n87d29o42v58á 7369448501425

Naštěstí jste vy ten syn, ještě nedospělý... anebo jste prostě nedospěl?;-)

+2/0
5.3.2014 23:06



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.