Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když budu neustále opětovat chlebem tomu, který do mě kamenem, tak jediné, co se stane, bude to, že já budu mít hlad a rozbitou hlavu a on se v pohodě nadlábne. Nic jiného. Iluze o tom, jak si chlebem přecpaný neřád uvědomí - Ach, já jsem tak špatný, ta přemíra chleba mi otevřela oči a od nynějška se budu chovat ke všem hezky - je jen naivní představa těch, kteří si z nějakého důvodu myslí, že zmetci vyznávají stejné morální hodnoty jako oni sami a že se jednou snad zastydí, nebo co.

0 0
možnosti

Optimista je špatně informovaný pesimista

0 0
možnosti
Foto

"Oko za oko", nebo "ty do mne kamenem, já do tebe chlebem"? Bible-Starý, nebo Nový zákon? Každý sám musí přijít na to, kudy vede cesta. A o tom je život...

0 0
možnosti

P28a87v14e71l 72K31u11r85a98l

8. 12. 2012 15:51

Já dávám přednost "Ty do mne kamenem, já do tebe termonuklárními hlavicemi".

je třeba nasadit větší palebnou sílu než má nepřítel. Cílem je vyhrát.

0 0
možnosti

pesimismus neni nic jineho, nez racionalni pohled na svet ... pokud budete predpokladat, ze lide NEJSOU egoisticke, materialisticke svine sledujici svuj vlastni prospech, velmi brzy narazite. pokud budete predpokladat opak, pak pripadna vyjimka z tohoto predpokladu neznamena problem, ale pouze usnadneni situace.

0 0
možnosti

I11r53e95n43a 12H95r32u93b83á

6. 12. 2012 15:03

Moc pěkné, děkuji.....

3 0
možnosti

P71a23v14e21l 32K66u13r11a16l

6. 12. 2012 12:56

Víte on ale i optimismus umí být velice destruktivní...

Všichni taky byli optimisti že řecko  bude schpno splácet dluhy... všichni byli optimističtí že se nevýhodné scénáře nebudou realizovat.

Místo toho aby přijali fakt že se realizovat můžou a budou.

Pokud bych tedy použil váš příklad s autobusákem- autobusák vidí že někdo jde k přechodu a nechce riskovat že mu tam člověk vleze. Tak prostě dupne na brzdu protože to je nutné k omezení rizik... nemůže spoléhat na to že člověk zastaví. JE třeba přijmout opatření pokud to neudělá. Bez ohledu na to kolik lidí v autobuse skončí na hromadě.

Pesimismus neznamená předpoklad neschopnosti něco změnit. Je to předpoklad toho že se to prostě nemusí podařit a počítat s tím.

6 2
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1620x
Jsem rozená optimistka, milující život a vše, co s sebou přináší... Ráda cestuju a poznávám nové lidi i jiné kultury. Pracuji jako terapeut a kouč osobního rozvoje www.jolanadominguez.cz.
Mimo jiné se věnuji prodeji šperků a bižuterie z přírodních materiálů a polodrahokamů, které i sama vyrábím. Více na www.aaa-taino-galerie.com