Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ippokorny

26. 3. 2011 10:07
Vy jste ještě nepochopila, že státu jde

o snížení nezaměstnanosti, tedy že na takové "složitá"  jednání je potřeba si někoho najmout?

V Dánsku údajně můžete poslat daňové přiznání pomocí sms, u nás složitější daňové přiznání bez poradce neuděláte a také musí být úředníci, co ho převezmou, pak další, co ho zkontrolují.

A přechodný pobyt? Dodnes v tomto státě musíte mít nějaký trvalý pobyt, aby vás přes takovou adresu mohli úředníci "buzerovat". A vy se na trvalém místě pobytu nezdržujete? Já bych vás zavřel za klamání úřadů.:-).P.P:

0 0
možnosti

Bezi

25. 3. 2011 20:40
nechci vám do toho moc kafrat..

ale na jednu stranu hned v titulku haníte práci úředníků, načež vzápětí sama sdělujete, že jste z práce zdrhla taky a práci si neudělala ani druhý den... co vy víte, třeba ten celník taky někam spěchal... takže vy můžete, ale on ne? váš článek se mi nelíbí

0 0
možnosti

Jolana05

25. 3. 2011 22:25
Re: nechci vám do toho moc kafrat..

v pořádku, nepíšu proto, abych se zalíbila všem a každý má právo na svůj názor. je pravda, že jsem odešla dřív, ale jednak nejsem státní zaměstnanec, který by měl dodržovat prac. dobu - přeci jen mít úřední hodiny do 17h a chtít odejít v 15h je trochu moc a druhak já si svoji prac. dobu mohu doplnit jindy, a pokud to neudělám, budu mít menší výplatu...takže to jen na okraj

0 0
možnosti

velky bratr

25. 3. 2011 17:58
nekteri prodejci na ebay do cech neposilaji

A vesmes maji v oduvodneni formulaci jako "prilis striktni celni kontroly" - inu, musi to napsat diplomaticky...

0 0
možnosti

Jolana05

25. 3. 2011 22:28
Re: nekteri prodejci na ebay do cech neposilaji

já pořád pevně věřím, že se to bude jen zlepšovat a zlepšovat :) s proclením to prý někdy trvá opravdu dlouho, i když použijete kurýra. ale myslím, že pokud není zboží nějak ilegální, tak projít by mělo vždy

0 0
možnosti

Morningstar

25. 3. 2011 11:13
mám taky zajímavou zkušenost

s celníky, kteří k nám do fimy naklusali zkontrolovat intrastat. Pikantní bylo už to, že se na nic dopředu nezeptali, takže jejich návštěvy byla na 2 věci protože my máme tolik specifik, že je kontroloři vůbec nepochopili. Nakonec usoudili, že se nedáme zkontrolovat standartními způsoby - na to ovšem spotřebovali 5 hodin času nejen svého, ale i mého a kolegy. Nejlepší všem bylo, když mně požádali abych jim některé podklady dodala v elektronické podobě a za tím účelem mi zapůjčili služební flashku. S očima navrch hlavy jsem zjistila, že externí paměť obsahuje kompletní a detailní údaje o jiné firmě z našeho regionu včetně stanovisek celního úřadu a poznámek, které si dotyční kontroloři dělali během kontroly! Málem mně kleplo když jsem si uvědomila, jak náš stát skvěle chrání údaje mu svěřené. A pak věřte tomu, že nikdo nezneužije údaje ze sčítání lidu!

0 0
možnosti

velky bratr

25. 3. 2011 17:59
Re: mám taky zajímavou zkušenost

Data ze scitani lidu budou zneuzita, to je zcela jiste a plyne to z podstaty veci. Takovy objem informaci ma proste prilis vysokou cenu na to, aby ji leckdo nebyl ochoten zaplatit.

0 0
možnosti

Saša

25. 3. 2011 10:58
Vy neumíte vyplnit formulář?

Kdybyste si ten formulář řádně vyplnila sama, nemusela byste se potýkat s úředníky.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS