Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Clara Shot

17. 1. 2011 8:09
No co no.. Tak Vám stáhli článek..

Taky mi jednou stáhli článek a radost jsem z toho neměl. Člověk musí v životě překousnout daleko horší věci, takže bych z toho drama nedělal..

0 0
možnosti

Dispute

16. 1. 2011 10:00
Bohužel politici mluví často vulgárně mezi sebou, ale někdy

je to bez cenzury slyšet i v mikrofonech. Nakonec je možné urážet i bez vulgárních slov. Na vojně stáli dva vojáci základní služby u rozbitého motoru tanku a jeden sděloval druhému - Ty p--o, ta p--a je v p--i. Bylo to oslovení - zvolání v 5.pádu (vokativ), určení předmětu a příslovečné určení místa, kde se motor nachází.8-o

0 0
možnosti
V

Viki007

14. 1. 2011 21:16
Nu, přepískli to,

zejména nechápu, proč tam nenechali aspoň diskuzi. Na druhé straně, jsme přece v Česku a Vy jste snad také Češka - to přece musíte znát Švejka. Ten, jak známo, se nijak nehandrkoval ani o svůj podpis a klidně podepsal fšecko, co si ouřad přál (pravda, to bylo ještě za zlatých dob žaláře národů, kdy úředníci nebyli tupci, takže mu nehrozila přímá fyzická likvidace, páč vzdělaní úředníci neměli mentalitu dozorců koncentračního tábora), tady se přece s redakcí dalo jít na dohodu, ne? Konec konců, on ten titulek sám o sobě je přece jen dost drsný, tak proč se tak, celkem zbytečně, přetahovat?

0 0
možnosti
IJ

India

14. 1. 2011 18:05
Paní Jolano,

já jsem ten článek stihla přečíst a dala jsem vám karmu - byl suprový. Taky jsem byla blogerka - sice jinde, ale byla. Kvůli stejným problémům jako vy jsem s tím skončila. Svoboda slova je tady pojem jen k smíchu. Člověk se bojí napsat o normálních věcech. Nestačí hvězdičky, nestačí tečky, ONI si ta slova domyslí a berou je jako vyřčená. Doufám, že budete psát jako dosud a že se mi podaří dostat k vašim článkům ještě před inkvizicí. ;-)

0 0
možnosti
J

Jolana05

17. 1. 2011 11:24
Re: Paní Jolano,

děkuji za podporu a těší mě, že se článek líbil. bohužel i když jsem název změnila, už mi ho nezvěřejnili a tenhle mi přetáhli do jiné rubriky (byl pod společnost a teď je to hydepark). ;-€ témat na psaní mám stále dost, ale nějak mě přechází chuť publikovat na idnes

0 0
možnosti
PK

pavel kula

14. 1. 2011 18:01
Na to se dá říct jediné:

***** ** ** ****** ** ******* ******* !!!

0 0
možnosti
ZZ

hasmen - náhradní nick

14. 1. 2011 18:09
Re: Na to se dá říct jediné:

Co ta hrubka ve třetím slově?8-o

0 0
možnosti
H

hanah7

14. 1. 2011 16:42
Chápu vaše rozhořčení

Mně smázli příspěvek, když jsem začínala přispívat. Vyjádřila jsem se k  tématu vítkovických žhářů v tom smyslu, že není úplně zřejmé, jak a kdy rodiče Natálky holčičku vytáhli z hořícího domu...Více než měsíc jsem den co den urgovala vyjádření, až mi napsal sám pan velký šéf.  Napsal to stylem žáka tak páté třídy ZŠ a  mě se hodně dotklo, že lidé s určitým omezeným rozhledem rozhodují o poměrně závažných věcech, týkajících se svobody slova, projevu a prachobyčejné cenzury,  vycházející mj. s pochybné politické korektnosti....Rv

0 0
možnosti
V

Viki007

14. 1. 2011 17:06
Re: Chápu vaše rozhořčení

mám z toho úplně stejný pocit (dojem) - nu, co s tím naděláme :-/

0 0
možnosti
MH

milmarma

14. 1. 2011 16:23
Mně ho ve středu taky stáhli

Článek! Bylo tam holt jadrné slovo, které určitě používá i Marek Eben a to je sakra slušná kapacita, si myslím. Taky mě to vzalo, taky jsem přišel o bodíky, ale o ty snad jde až na posledním místě. Taky nechápu, když se tak veřejně mluví, slyšíme to kolm sebe, dokonce i v našich filmech, tak co to ksakru je? Buzerace! Ohánět se kodexem? Pocit moci! Daleko úchylnější než všechna sprostá slova je výzva redakce k tomu, abychom jim posílali fotky psích výkalů. Ale třeba se tím chtějí začít kát, protože vědí, že si je zaslouží. Potud vpořádku.

0 0
možnosti
JB

hendrixx

14. 1. 2011 16:21
"typ na blogy pro lidi jako já"

Tak typ na blogy nemám, ale tip bych pro vás možná měl: Zkuste svoji banální příhodu z elektriky odvyprávět znovu a tentokrát nedávejte do nadpisu (ani vynechanými písmeny  zamaskovaná) slova "prdel" a "piča". Bude to fuška, ale nemožné to neni. 

0 0
možnosti
ZZ

hasmen - náhradní nick

14. 1. 2011 15:27
Hmm...

Přitom by se dalo slovo článek vyměnit s jiným slovem... Promiňte,ale já jsem starej sprosťák :-)

0 0
možnosti
K1

kytt 1.0

14. 1. 2011 15:21
úžasný

Takže já když napíšu článek, tak tím, že mi ho tu idnes laskavě dovolí uveřejnit (a oblepit ho reklamou, to je jasné), tak zároveň dává najevo, že čtveřice jeho zástupců (etnicky i genderově vyvážená) souhlasí s jeho obsahem??? No to snad ne?! A v kterém že bodě jejich skvělých kodexů bych tenhle celkem důležitý fakt subjektivního hodnocení článků našla? Já tu hodlám vyjadřovat svoje názory, ne názory 30+letého zástupce daného etnika z Prahy. Prostě proto, že já jsem já a nejsem on. Fakt síla, koukám, že se to tu zvrhává přímo kosmickou rychlostí, není snad dne, kdy by na adresu vedení nebyl publikován aspoň jeden článek - už to není jen věc diskusních příspěvků, které by člověk musel hledat. Já blogu idnesu dávám tak rok. Už tak spoustě čtenářů nestojí za to sem chodit. Za čas se lidi naučí publikovat tu jen články, kterým se nedá nic vytknout - a odkazovat na svůj blog, který mají jinde. Totéž u diskusí. Jedině tak se s tím dá pohnout. Idnes bude portál bez blogu. Ostudy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1620x
Jsem rozená optimistka, milující život a vše, co s sebou přináší... Ráda cestuju a poznávám nové lidi i jiné kultury. Pracuji jako terapeut a kouč osobního rozvoje www.jolanadominguez.cz.
Mimo jiné se věnuji prodeji šperků a bižuterie z přírodních materiálů a polodrahokamů, které i sama vyrábím. Více na www.aaa-taino-galerie.com