Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dolch

21. 12. 2010 0:47
Taky jsem byl na besídce

že zpívaly anglicky Tichou noc, to by mi ani nevadilo. Ale že to zpívaly tak strašně falešně, to jim nikdy neodpustím. Ale možná, že děti takto chtěly protestovat proti tomu amerikanizmu. V tom případě jsou to malí hrdinové.

0 0
možnosti

iluminat

21. 12. 2010 1:18
Re: Taky jsem byl na besídce

zpivali anglicky nemeckou pisen.;-)

0 0
možnosti

ta, která nejsem

21. 12. 2010 0:24
Nepatrný rozdíl

Kdyby někdo odmítl na jolce zpívat děduškamarózjolkunampriňós, nebo si dokonce stěžoval na nedostatek českých koled, měl by s tím velké popotahování a dítě by mohlo zapomenout na vyšší vzdělání. Vy si o tom klidně napíšete do novin a cenzor Vám to nechá projít. Už chápete?

Pokud se domluvíte s dalšími rodiči a pohovoříte s učitelkou, určitě se změny domůžete. Taky si nechte od někoho vysvětlit rozdíl mezi módou a diktaturou.

0 0
možnosti

jarinka

21. 12. 2010 7:07
Re: Nepatrný rozdíl

Jsem ze staré doby, ale nevzpomínám si, že by mě o vánocích někdo nutil či zakazoval zpívat to či ono. Ve škole si pamatuji na české "Vánoce, vánoce přicházejí" a na "Já sním o vánocích bílých" v angličtině. Kdo neuměl zpívat, nezpíval. :-)

0 0
možnosti

marlow

20. 12. 2010 23:02
Ne

Nemusite se klanet. Staci ostatnim verit ze se o sebe postaraji. Neponizovat je tim ze "myslite na (ZA) ne"

0 0
možnosti

iluminat

20. 12. 2010 22:56
to bude tim ze Vanoce nejsou ceskeho puvodu ale svetoveho

a cas od casu se to meni, to je chod sveta, Santa Clause vam nikdo nenuti, nutili Dedu Mraze, a presto jsem se NEnaucil ho nenavidet, on za to vlastne nemuze, bolsevici ho nevymysleli, jen ho pouzili, tak co. I toho Mraze mam rad, jako moje deti Santu (ziju v Americe) a ten stromecek, jeslicky a dokonce vanoce jsou svatky PREDkrestanske, tak se nerozcilujte, prestante blbnout s politikou alespon na vanoce, udelejte si kapra nebo krocana, podle chuti, nikdo vam nebere ani nenuti nic.

Ja jsem ateista, vanoce slavim a neopruzuju ty druhe. Tak stastne a vesele V;-)

0 0
možnosti

20. 12. 2010 22:48
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Fikos

20. 12. 2010 23:28
Re: hlavně by se měl zakázat rokenrol a jazz

Moje řeč ;-DR^

0 0
možnosti

Per-os

20. 12. 2010 22:31
pridavek detem

bych se snazil predevsim zit tak, aby ve mne nemeli "spatnej priklad", a taky aby od zivota, nebo spis od lidi, moc dobryho necekali... At pak nejsou zklamany... At promyslej co mozna nejvice tahu dopredu, a aby nase ditka vysla sama se sebou, stejne jako my:-);-)

0 0
možnosti

vtech

20. 12. 2010 22:23
uffff

0 0
možnosti

Vrah

20. 12. 2010 22:17
Jaká propaganda?

Píšete „To už jim zase musíme nechat masírovat mozky americkou propagandou?“ Po mém soudu jste napsala pitomost. Zpívání amerických koled je samozřejmě hloupost dotyčných učitelů, a učitelek, o tom žádná, ale žádnou americkou propagandu jsem nezaregistroval.

Prosovětská propaganda tu byla, klanět jsme se museli. Oproti tomu poklonkování USA je nepovinné; USA nepožadují, aby naše děti zpívaly jejich koledy – to považuji jen za projev snaživých blbců.

0 0
možnosti

mujercita

20. 12. 2010 22:14
Tyhle besídky

jsou vůbec nějak divné. Když byla dcera menší, chodili jsme pravidelně na vánoční besídku její školy. Každá třída si připravila jedno vystoupení. Co mě teda dost vyvádělo z míry, bylo to, že nejmíň polovina z nich spočívala v tom, že se několik dětí (většinou z těch vyšších tříd) jen pitvořilo na playback. Jeden by čekal, že když už teda mají tu hudební výchovu, tak naučit je tam zazpívat nějakou písničku by nemělo být tak nemožné.

0 0
možnosti

Sergeant survived

20. 12. 2010 22:14
Možná

by bylo jednodušší říct to učitelce:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1620x
Jsem rozená optimistka, milující život a vše, co s sebou přináší... Ráda cestuju a poznávám nové lidi i jiné kultury. Pracuji jako terapeut a kouč osobního rozvoje www.jolanadominguez.cz.
Mimo jiné se věnuji prodeji šperků a bižuterie z přírodních materiálů a polodrahokamů, které i sama vyrábím. Více na www.aaa-taino-galerie.com