Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

běžný ovčan

9. 10. 2010 11:44
...

dobrý den paní Dominguez, rád bych si ten smazaný článek přečetl, nemáte ho napsaný třeba ještě někde jinde? nebo by jste mi ho mohla třeba poslat? děkuju

0 0
možnosti

zdeseny obcan

18. 9. 2010 14:36
co v tom clanku bylo?

Nemohl by to nekdo tady v diskusi aspon shrnout?

0 0
možnosti

Lesní sběř

18. 9. 2010 15:16
Re: co v tom clanku bylo?

Autorka jela trolejbusem kolem Distriktu 9 a jeden z cestujících mimozemšťanů se na řidiči sprostě dožadoval toho, aby ho nechal vystoupit mezi zastávkami. Taková všední, každodenní příhoda. ;-)

0 0
možnosti

Semper..

18. 9. 2010 12:28
Držím Vám palce

paní Tydlitátová je dokonalý příklad postkomunistického levičáka, užil jsem si s ni své, včetně výhružek udání "orgánům", pamětníci by mohli vyprávět....R^;-):-)

0 0
možnosti

Vikina2

18. 9. 2010 22:41
Re: Držím Vám palce

Hele, Sempříku, navštívil jsem nějaký její web, kde si Věruš stěžuje, že se jí vůbec, ale vůbec nelíbí prostředí na IDnes a že jej tedy zase jako opustí (což nechápu, protože si tam vždycky nakliká úplně suprovou karmu kolem 40+ při cca stovce návštěvníků) a ačkoliv na Idnesu nepovoluje diskuze (ostatně i na tom svém připouští jen své věrné tři přívržence, nep je zatvrzelá demokratka:-P), představ si, nezapomněla se tam o nás dvou nostalgicky zmínit :-) - och, až mi srdéčko poskočilo ;-D - jako že ji furt otravujeme. Prostě ani po dvou letech na nás nezapomněla, tak jsme jí přirostli k srdci ;-)

0 0
možnosti

raz

17. 9. 2010 22:53
antikomuniskus - rasismus

Doma mi před lety  říkali, že nesmím nikde vykládat co myslím o komunistech, protože mne hned nařknou, že jsem antikomunista a budu  to mít polepené

Teď je jiná doba - teď mohu říkat vše co myslím o komunistech...ale:  Nesmím říkat co si myslím o nepřizpůsobivých  občanech, kteří nechápou, že zákony platí pro všechny. Prý bych byl označen jako  rasista i když o žádné rase nemluvím a budu to mít polepené.....takže zase nesmím říkat co si myslím...

Nikdy nepochopím, proč se každý hned na záčátku každé zmínky o našich spoluobčanech, kteří  i když mezi námi žijí odmítají respektovat civilizační pravidla která  umožňují žít tak abychom se navzájem neobtěžovali, musí zmínit , že není rasista. Proč se každý nejdříve omlouvá, když  chce něco o nepřízpusobivých spoluobčanech říci a není to zrovna chvála? Vždy jsem se domníval, že rasismus  se vykládá jako hanobení rasy. Je snad výzva k tomu aby byly zákony uplatňovány stejně na každého nějakým hanobením rasy?

0 0
možnosti

Lesní sběř

18. 9. 2010 15:25
Re: antikomuniskus - rasismus

Rasismus je uplatňování rozdílného přístupu na základě rasy. Hanobení je něco jiného. Nápis "Vstup jen pro bílé" nikoho nehanobí, ale rasistický je. ;-)

0 0
možnosti

Vladimír Kroupa

17. 9. 2010 20:59
.

Paní Domiques, napsal jsem o tom všem článek a protože jsem dnes už vydal dva články, mohu tento zveřejnit až zítra ráno. Stane se tak v 9h 33min. To, co se s Vaším článkem stalo, mě rozzuřilo, protože jsem si jistý, že se Vám stala se velká křivda. A nejne Vám, ale všem, kdo si mysleli, že mohou napsat slušně to, co si myslí. Váš článek byl podle mě naprosto v normě a s jeho smazáním nesouhlasím. Zítra ráno si tedy přečtěte (pokud budete mít chuť) mou reakco na celou situaci.  http://www.vladimirkroupa.blog.idnes.cz 

Máte mou podporuR^!

0 0
možnosti

Jolana05

17. 9. 2010 21:47
Re: .

Diky pane Kroupo, těší mě,že v tom nejsem sama. Koukla jsem na vaše blogy a jsem ráda, že jsem je našla. Určitě je tam dost zajímavého na počtení. Tak si držme pěsti, abychom se navzájem podrželi. Zítra si to určitě přečtu.

0 0
možnosti

Majkyho_pupik

17. 9. 2010 18:52
nno jo pravda o cikanech je na tomhle serveru

zakazana. videli ste ct24 ja v jihlave cikani hazej na spolecnym hristi kameny po bilejch detech a chtej po nich prachy aby je tam nechali hrat?

0 0
možnosti

jaroslav_1

17. 9. 2010 18:50
Já jsem to stihnul přečíst

a možná to nevíte, ale za chvíli napsala jedna taková paní článek jako reakci. Sice vás nejmenovala, ale podle toho, že psala o "jedné pipině", která "dokonce říká lidem zvířata", tak soudím, že měla na mysli vás. Diskusi neměla povolenou. Škoda. I když možná je to dobře, hrozně nerad jsem vulgární a na tu paní bych asi byl. Ona se totiž pohoršovala nad tím, že mluvíte ošklivě o lidech, jejichž zástupce jste v té tramvaji potkala. Tak já jí přes vaši diskusi vzkazuji, že jestliže je urážkou říkat takovým lidem zvíře, pak já takovým lidem říkám vymaštěnci, póvl, lůza, odpad... Vykopat je za plot a jakmile se jen odváží vylézt mezi lidi, zmalovat jim zadnici a nakopat je zpátky. To je myslím docela zdravý, rozumný a lidský názor.

0 0
možnosti

Jolana05

17. 9. 2010 19:03
Re: Já jsem to stihnul přečíst

Jo, všimla jsem si jí. I toho, že jí nemůžu napsat pod její článek. Díky googlu jsem zjistila, že Věra Tydlitátová je či byla vysokoškolská učitelka (tak proto asi nepřekousla můj psaný projev) a také zakladatelka ligy proti antisemitismu. Já v podstatě ani neměla v plánu nějaký rasový podtext, rasista nejsem a snad ani nikdy nebudu. Jen jsem popisovala to, co se dělo kolem mě. A to že jsem je přirovnala ke zvířatům? Tak tohle přirovnání mě nenapadlo. Prostě mi padl do hlavy nápěv jedné písničky a oni mi přijdou dost chlupatí a druhak mají hroší kůži, takže je vlastně přirovnávám ke zvířatům (jako by se to nedělalo pořád a všude, přirovnávat cokoli k čemukoli). Myslím, že paní je tak zažraná do bránění menšin, že to může být i na úkor většiny... No každopádně já žádný negativní záměr neměla, ten si tam představili oni ve svých myslích, asi jsou tak zvyklí přemýšlet. Není přeci rasismem pojmenovat věci pravými jmény.

0 0
možnosti

Extra Želvu smazání nezastaví

17. 9. 2010 18:42
...

1) Demokracie je jedna věc, ale tady seš na soukromém serveru a osoba pověřená majitelem si může mazat co bude chtít, takže je zbytečný se odvolávat na nějakou toleranci, demokracii, svobodu projevu, revoluci,...

To jen čistě "technicky" :)

2) Nevím o čem byl ten článek, ale pochopil jsem že asi o cikánech. A to se tady obzvlášť hlídá. Tady je totiž jeden nejmenovanej multikulturní cenzor ;-D

0 0
možnosti

zdeseny obcan

18. 9. 2010 14:40
Re: ...

Ad (1): za bolsevika tady patrilo vsechno "lidu" a lidi si nesmeli dovolit ani pipnout. Po sametu se cekalo se tomu bude krapet jinak, ne ze se cenzura ospravedlni nejakym jinym heslem.

0 0
možnosti

luniksix

17. 9. 2010 18:29
Tohle je naše demokracie

Znáš ten vtip o to jak se potkaly ty dvě žížaly?

Prosím tě,nech toho rasismu,jo !

0 0
možnosti

Sergeant

17. 9. 2010 18:10
Nedivte se

dotkla jste se nedotknutelných.

A na tohle zvrácené myšlení jednou dojedeme.

0 0
možnosti

luniksix

17. 9. 2010 18:25
Re: Nedivte se

Já se nestydím za to že jsem členem většiny.;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS