Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

běžný ovčan

21. 3. 2010 14:31
saludos cordiales

seňora Domínguez, dlouho jste nepsala, těšil jsem se na Vaše články, jsem rád, že jste zase zpětR^

0 0
možnosti

jarinka

17. 3. 2010 15:56
Po mně potopa.

Je fajn, že se někdo občas zamyslí i nad tímto problémem.

Pryč je doba vratných lahví, mnozí pamatují potraviny balené ve skle namísto v plastu. Jednu dobu se uvažovalo o zálohování i plastových lahví, ale tento nápad vyšuměl a jede se dál vesele bez ohledu na přírodu, protože to někomu vynáší.

0 0
možnosti
F

Fumu

17. 3. 2010 17:01
Re: Po mně potopa.

Pořád je několik druhů vratných lahví!

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1620x
Jsem rozená optimistka, milující život a vše, co s sebou přináší... Ráda cestuju a poznávám nové lidi i jiné kultury. Pracuji jako terapeut a kouč osobního rozvoje www.jolanadominguez.cz.
Mimo jiné se věnuji prodeji šperků a bižuterie z přírodních materiálů a polodrahokamů, které i sama vyrábím. Více na www.aaa-taino-galerie.com