Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

marlow

22. 10. 2009 21:25
Opravdu to funguje

Mam stejnou zkusenost z Australie. To neni pavouk... TOHLE je pavouk :)

0 0
možnosti

kote1m

22. 10. 2009 16:32
pravopis

slečno, přečtěte si to po sobě, případně si přečtěte pravidla pravopisu....z hmyzu, jako šváby....nohy naháněli strach...kochajíc se (my)

(dál jsem nečetla)

jak že je to správně?

0 0
možnosti

JoMe

22. 10. 2009 16:49
Re: pravopis

kašlete na pravopis, vždy se tu najde nějaký chytrolín, co se na tom otáčí ;-D

0 0
možnosti

cojanato

22. 10. 2009 13:51
Ty pavouky ani kupovat nemusíte

Paní Jolano, proč hned kupovat terárium a do něho pár tarantulí ?:-) Vzpomínky na Karibik ?

Vždyť v ĆR máte zadarmo jednoho Pavouka na netu a o Karibiku by Vám taky hodně mohl povyprávět i nějaké ty fotečky ukázat.

Po síti leze i na diskuze, máte ho zde ! Dejte mu někdy karmičku, on radostí zatřepe všemi osmi a ještě rád zavrtí zadečkem. ......A je to kus !

0 0
možnosti

papaya

22. 10. 2009 13:28
kristepane

Hluboce s Vámi soucítím. Máte můj obdiv :-) Asi bych tam žít nemohla.

0 0
možnosti

Jolana05

23. 10. 2009 8:44
Re: kristepane

ja myslim, ze vydrzime vic, nez si myslime... nejlepsi je skocit a plavat!

0 0
možnosti

Gloom (http://bakic.blog.cz)

22. 10. 2009 12:14
Karma!!!

Moc pěkný článek. V duchu vám závidím, protože snem každého herpetologa, arachnologa a vůbec jakýhokoliv dalšího -loga z našich končin, je dostat se do těch cizikrajných zemí. Do světa, kde je to úplně jiné než u nás. Popsala jste to krásně i když z trochu jiného pohledu než jakým by se na tu zem díval našinec.)

Měl jsem přítelkyni a ta měla arachnofobii jak vyšitou. Dokázala ve vteřině udělat z malinkého pavoučka papučem půlmetrový flek. Snažil jsem se ji to odnaučit a nic nezabíralo. Vadilo mi to, protože pavouky miluju a takhle jsem musel zrušit chov. A pak mě to napadlo. Vzal jsem malinkatou zrovna vylíhnutou strašilku a dal jí ji. Na otázku, jestli se jí nebojí, klidně poklepala na sklenici a říká: "Má to jenom šest noh, to je jak mravenec, toho se nebojím" ... a začala se o ni starat. Po čase, když viděla pavouka, tak vzala sklenici od kompotu, s klidem do ní pavouka zahnala a vynesla ho  na zahradu.

0 0
možnosti

paulczynski

22. 10. 2009 12:11
Re: Máte karmu

to před http neplatí.

0 0
možnosti

Tausret

22. 10. 2009 11:29
Jenom malá oprava,

správně je "arachnofobie" ...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS