Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

eAA00

15. 9. 2009 15:45
...

Prosím Vás, paní autorko, kde vídáte 5 policejních aut během deseti minut ? Že by presidentská kolona ? :-) To jsem vídával naposledy v USA. Tam navíc má každé policejní auto radar, takže nikdy nevíte, jestli Vás zrovna neměřili. Že by partička "sheriffů" seděla někde za bukem s trochu větším "foťákem" je tam věc neznámá a opravdu úsměvná. A ktěm pěti policejním autům za 10 min. Denně dojíždím do práce autem /a půlku z 18 km po dálnici/ a tak jednou za 3-4 měsíce se stane, změna počasí a tak, vezmu jinou bundu než den předešlý a na půli cesty zjistím, že jsem bez dokladů. Poprvé, po druhé jsem zpanikařil. Teď už jsem naprosto klidný. Za posledních 5 let mě kontrovali 1x. Takže vidět u nás policii, Sv Čechy, je věc opravdu překvapující. Pravděpodobnost je však o trochu vyšší než "Blízká setkání třetího druhu" /pro neznalé filmu - s UFO/.

0 0
možnosti

Shackall0

15. 9. 2009 18:03
Re: ...

Já například jsem je vídal na Vinohradech, kde odtahují na plné pecky :-P

0 0
možnosti

Jolana05

16. 10. 2009 13:26
Re: ...

Ja je vidam v Brne a to pravidelne...

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1620x
Jsem rozená optimistka, milující život a vše, co s sebou přináší... Ráda cestuju a poznávám nové lidi i jiné kultury. Pracuji jako terapeut a kouč osobního rozvoje www.jolanadominguez.cz.
Mimo jiné se věnuji prodeji šperků a bižuterie z přírodních materiálů a polodrahokamů, které i sama vyrábím. Více na www.aaa-taino-galerie.com