Diskuse

Má pes duši?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

osvetitel

29. 8. 2009 23:03
Kazdy kdo mel vlcaka nebo "nemeckeho ovcaka"

jako clena rodiny, vi ze ma autorka clanku pravdu ! Obvzlast pokud si ho poridil jako male stene , ktere vyrustalo v jeho rodine !! KARMA !!

0 0
možnosti

viveka77

29. 8. 2009 23:06
Re: Kazdy kdo mel vlcaka nebo "nemeckeho ovcaka"

Anebo malého pinče ;-D o voříšcích nemluvě ;-D

0 0
možnosti

viveka77

29. 8. 2009 22:46
Hezky :-))

Karma :-)VR^

0 0
možnosti

ctvrta.sudicka

29. 8. 2009 22:38
jejda:)

Jééé, vy se ptáte, stejně jako se mě ptal doktor Štikar u přijímaček na psychologii:o)))) Měla jsem totiž v seznamu literatury knihu Jak poznat psí duši:o) No..o akvinským a zvířecí duši jsem se vážně bavit nechtěla, tudíž jsem začala mlet cosi o hybných mechanizmech a tak a že z bihejvioristickýho hlediska to jsou jen pudy a smečkové chování a že já teda bihejviorista nejsem a tak:o))) Uf, měla jsem říct, že rozhodně mají psi psychiku, to by se jim líbilo:o) A tu maj bezesporu a třebas i tu duši:o)

0 0
možnosti

Hip

28. 8. 2009 14:01
jasně že mají duši

R^R^R^

0 0
možnosti

viveka77

29. 8. 2009 22:47
Re: jasně že mají duši

:-)VR^

0 0
možnosti

Pytlík

28. 8. 2009 10:12
Psů si vážím

Psů si vážím a jejich inteligenci považuji za řádově srovnatelnou s inteligencí druhu homo sapiens. Sice asi nižší, ale rozdíl není zase až tak nebetyčný.

Kdo žije se psem v jedné domácnosti (nemyslím tím lidi v bytě, pes uvázaný na dvoře), ten to ví. Každý. Kdo se psem nežije, tomu se to těžko vysvětluje.

Já jsem svého psa považoval (bohužel - čas minulý ;-( ) za rovnocenného člena domácnosti, jež názor se bral v potaz (a že uměl říct, co chtěl!)

0 0
možnosti

jjs

28. 8. 2009 10:17
Re: Psů si vážím

Psů si vážím a jejich inteligenci považuji za řádově srovnatelnou s inteligencí druhu homo sapiens8-o

0 0
možnosti

j.Havránek

28. 8. 2009 9:16
Milé

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1620x
Jsem rozená optimistka, milující život a vše, co s sebou přináší... Ráda cestuju a poznávám nové lidi i jiné kultury. Pracuji jako terapeut a kouč osobního rozvoje www.jolanadominguez.cz.
Mimo jiné se věnuji prodeji šperků a bižuterie z přírodních materiálů a polodrahokamů, které i sama vyrábím. Více na www.aaa-taino-galerie.com