Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

petr.hrudka

28. 8. 2009 10:01
naopak

to je srandovní, u nás doma je vše přesně naopak, přítelkyně odhazuje věci tak jak se ji hodí a pokud nezavelím k úklidu klidně bude v tom bordelu obývat neomezeně dlouho... není to o pohlaví ale o vrozeném citu smyslu pro estetično

0 0
možnosti
AH

nyny.

26. 8. 2009 12:48
žíši

váš manžel musí mít svatozář, s vámi mjsí být velmi obtížné žít a pozor, pokud svým puntíčkářstvím nahlas prudíte (tedy často verbálně), tak tím zaděláváte dítěti na celoživotní antiuklízecí trauma. Vím o čem mluvím, měla jsem takovou matku. Život a pohoda fakt není o srovnaných skleničkách podle velikosti. A u těch skříněk, nemyslím, že je enchává otevřené schválně, typovala bych na magnety, které špatně fungují, takže když to manžel nedorazí, nezavřou se.

0 0
možnosti
J

Jack777

26. 8. 2009 10:49
...

Ale vždyť je to přesně naopak :-) Touhle disharmonií jsou spíše známy ženy, tedy aspoň se to říká. To spíš chlapi jsou takový, že všechno řaděj do pravýho

úhlu. Zrovna moje známá na dovolený vždy nechávala nádobí a bordel v koupelně, já to vše hned uklízel a umejval :-)

0 0
možnosti
RK

Radek0075

26. 8. 2009 11:04
Re: ...

To je zase jinej případ. Podpantoflák:-P

0 0
možnosti
L

liason

26. 8. 2009 9:42
Kdyby byli muži jako vy ženy,

pak by bylo zbytečné se vdávat a mohla by jste bydlet s kamarádkou:-P

0 0
možnosti
MB

buxus

26. 8. 2009 9:34
Mno, mně zase vadí u žen

.. disharmonie při řazení v autě - např. schopnost nacpat zcela nepatřičně trojku místo pětky a naopak a neposlouchat motor, nevidět otáčkoměr.

0 0
možnosti
A

Angi

26. 8. 2009 9:22
Můj ty bože..

Mno neberte si to osobně, ale v pořádku se vyzná každý blbec. Inteligent zvládne chaos. ;-)

0 0
možnosti
A

Angi

26. 8. 2009 9:23
Re: Můj ty bože..

Do háječku zeleného. Tak už to tu někdo psal dřív než já. Tak se omlouvám za spam.

0 0
možnosti
PM

Autobus s tykadlama

26. 8. 2009 9:22
Vás bych hnal

Teda vaše starosti bych potřeboval....

přesně ten typ člověka, co uklízí 3 krát týdně a buzeruje celou rodinu svým puntičkářstvím...

6ivot není o komínkách ve skříni a o skleničkách podle velikosti...

0 0
možnosti
MP

admiral666

26. 8. 2009 9:07
chacha :)

Kdyz jsem byl maly, tak matka vzdycky jak v byte nekde prisla, mimovolne srovnala cokoli, aby to melo rovnobezne hrany, knizku na stole, ubrousek, atd. Prudilo mne to, tak jsem stejne mimovolnym gestem tu vec zase otocil tak, aby byla sikmo ;-D

0 0
možnosti
A

Arth-

26. 8. 2009 8:55
:-)

Pořádek je pro blbce...

inteligent zvládá chaos!

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1620x
Jsem rozená optimistka, milující život a vše, co s sebou přináší... Ráda cestuju a poznávám nové lidi i jiné kultury. Pracuji jako terapeut a kouč osobního rozvoje www.jolanadominguez.cz.
Mimo jiné se věnuji prodeji šperků a bižuterie z přírodních materiálů a polodrahokamů, které i sama vyrábím. Více na www.aaa-taino-galerie.com