Chybí kodex administrátora

17. 01. 2011 12:28:19
Nedalo mi to a našla jsem si opět kodex blogera. Nejen mě, ale i jiným blogerům stahují články a neškodí si osvěžit paměť. Že by měl pan administrátor pravdu a já porušila kodex blogera? Ne, neporušila. Čtu to podruhé dokola a opravdu se necítím, že bych naplnila ten bod o vulgarismech, aby on - Bůh administrátor" měl právo článek stáhnout. V kodexu se píše,

že na titulní stranu blogu je zakázané zveřejnit "texty obsahující vulgarismy (zvláště v titulku a perexu), pokud není vulgarismus ojedinělý a nevyhnutelný pro celistvost textu (o přípustnosti v případě sporu rozhodnou administrátoři)"...

Jenže když jedno písmeno z vulgarismu vynechám, tak už vulgarismem není. To jsem i písemně panu administrátorovi sdělila, žádná odpověď. Zaslala jsem změnu názvu článku, žádná odpověď. Napsala jsem článek o článku, dala do stejných rubrik, článek přeřazen do hydeparku (kde si to nepřečtou ti stejní lidé, které jsem chtěla oslovit). Ostatně posuďte sami, pokud kliknete na moje jméno, blog se objeví jako soukromý, ale jde přečíst.

Když už máme kodex blogera a diskutéra, ráda bych viděla i kodex administrátora. Aby takový obyčejný člověk jako já, který chce psát o obyčejných věcech, věděl jaká práva administrátor má. Zatím to vypadá, že on všechna a my žádná. Jo Švejk měl recht už tenkrát a v dnešní době by se cítil jako doma. A nám, blogerům, kterým záleží na svobodném neextremickém pohledu na svět, nezbyde než přejít jinam. Založila jsem si svůj vlastní blog http://jolanadominguez.blog.cz/, kde budu zveřejňovat i to, co mi tady stáhnou.

Vím, že jsou provokatéři, kteří na idnes zveřejňují extremistické názory a s těmi nesouhlasím. Rozhodně ale nemůžu souhlasit s omezováním svobodného projevu, i když kodex blogera říká, že "Bloger má právo svobodně vyjadřovat své názory. Nesmí však při tom neoprávněně zasahovat do práv třetích osob, např. poškozovat jejich dobré jméno nebo zasahovat do jejich soukromí."

Když jsem tenkrát psala o jednom nepřizpůsobivém muži v MHD, nazvala mě nepřímo jedna blogerka tady rasistou, servítky si nebrala, ale její blog zůstal. Podle mě to byl článek na stažení, ale zůstal, protože ona se velmi iniciativně zapojuje za práva Romů. Takže když uvidíte čecha, jak háže kamenem po romovi, říct to můžete, ale když to bude naopak, jste rasista.

Kdo chce, pravdu si vždycky najde, a kdo bude chtít zavírat oči a klanět se nějakému pozadí, bude to dělat dál.......

Autor: Jolana Dominguez | pondělí 17.1.2011 12:28 | karma článku: 17.24 | přečteno: 1183x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Hyde park

Veronika Valíková Šubová

Blogu by slušela nová forma i transparentnější pravidla

Blog čeká inovace. Nic proti, změna je život. Ale pod informačním blogem adminů se objevila mohutná diskuse, kterou jsem, přiznávám, zčásti iniciovala já. Domnívám se, že "inovace" by se měla dotknout i celkového fungování blogu.

27.3.2024 v 12:19 | Karma článku: 17.38 | Přečteno: 445 | Diskuse

Jiří Anderle

Dělají z ČR terč. Setrvačností, nebo záměrně?

Sledováním Lipavského, Černochové a Řehky, se nemůžete zbavit dojmu, že jde o organizovanou skupinu šířící záměrně strach. Jak, a proč to dělají?

4.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 14.67 | Přečteno: 302 | Diskuse

Filip Vracovský

Proč jsem uzavřel diskuze ?

Po dlouhé době zase do Hydey parku . Je tu pěkně útulnu, žádná tlačenice. Račte vstoupit a za nastražené uši dík ....

1.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 24.50 | Přečteno: 678 | Diskuse

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 265 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Typologie urážek v diskusích a na blogu

Slepice, sebestředný primitiv, soudružka učitelka, Putinova dívka, udavačka ... jen malá ochutnávka laskavostí, které se tady na mě snesly v posledním týdnu. Většinu z nich admini smazali. Ale ty urážky si zaslouží roztřídit.

29.12.2023 v 21:52 | Karma článku: 28.70 | Přečteno: 981 | Diskuse
Počet článků 59 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1620
Jsem rozená optimistka, milující život a vše, co s sebou přináší... Ráda cestuju a poznávám nové lidi i jiné kultury. Pracuji jako terapeut a kouč osobního rozvoje www.jolanadominguez.cz. Mimo jiné se věnuji prodeji šperků a bižuterie z přírodních materiálů a polodrahokamů, které i sama vyrábím. Více na www.aaa-taino-galerie.com TOPlist

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...