Jolana Dominguez Carela

Jsem rozená optimistka, milující život a vše, co s sebou přináší... Ráda cestuju a poznávám nové lidi i jiné kultury. Pracuji jako terapeut a kouč osobního rozvoje www.jolanadominguez.cz.
Mimo jiné se věnuji prodeji šperků a bižuterie z přírodních materiálů a polodrahokamů, které i sama vyrábím. Více na www.aaa-taino-galerie.com
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1620x

Jolana Dominguez Carela

"Jak se tam ten tatínkův sprej dostal?"

...... zeptala se mě jednoho dne moje dcera. Nechápavě jsem vyzvídala, jaký sprej má na mysli. "No ten jeho, jak se dostal k tobě do bříška?" Hlava šrotuje a tu si vzpomínám, jak jsem mé 6-ti leté dcerce jednou vysvětlovala jak vznikne miminko...že tatínek ma malé spermijky a maminka vajíčko.

19.1.2010 v 15:15 | Karma: 27,52 | Přečteno: 2340x | Diskuse| Společnost

Jolana Dominguez Carela

Všichni jsme závisláci...

jen každý na něčem jiném. Potřebujeme stále víc věcí ke spokojenosti, i když čím víc toho máme, tím víc toho chceme a spokojenost nikde. Stáváme se závislými na jídle, alkoholu, cigaretách, ale i na penězích, věcech či lidech...Na čemkoliv...

14.1.2010 v 15:24 | Karma: 11,92 | Přečteno: 900x | Diskuse| Společnost

Jolana Dominguez Carela

Realita versus ironie

Realitou je, že každý rok zemře v Súdánu 1.500.000 lidí hladem, z toho většina jsou děti. Tisk tomu věnuje nějakou malou nevýznamnou zprávu. Říká se, že sytý hladovému nevěří a asi na tom něco bude, protože ať si každý sáhne na svědomí, jak moc ho taková zpráva zasáhne? Kdo udělá něco pro to, aby to číslo bylo příští rok nižší? Co by se dalo udělat pro to, aby taková čísla na světě vymizela úplně?

27.10.2009 v 12:01 | Karma: 13,75 | Přečteno: 1872x | Diskuse| Společnost

Jolana Dominguez Carela

Potřebujeme reklamy? Jak by se nám bez nich žilo?

Náš přetechnizovaný svět zaplavuje organismus toxiny, velké nadnárodní společnosti vládnou světu, udávají tón co se smí a my ovce jdeme ve stádu, jedna za druhou, sem tam některá zvedne hlavu, opravdu výjimečně některá vybočí z řady, ale to se jí nevyplácí.....

23.10.2009 v 14:49 | Karma: 17,00 | Přečteno: 1166x | Diskuse| Společnost

Jolana Dominguez Carela

Jaký je český muž? Aneb kavalír versus křupan

Už druhé ráno po sobě se nemůžu dostat včas do práce. Tramvaj zastaví na ostrůvku a já chci přejít na druhou stranu. A kolona aut jede, nikdo nepřizastavuje a protože se necítím nesmrtelná abych drze skočila do vozovky, tak čekám a čekám, kdo mi konečně zastaví.....a je to vždycky žena!

17.10.2009 v 9:33 | Karma: 21,11 | Přečteno: 2136x | Diskuse| Společnost

Jolana Dominguez Carela

Máte v práci žalovníčka?

Ještě z doby mé docházky do MŠ si pamatuju, jak mě "soudružka učitelka" zpražila, že žalobníčky nemá nikdo rád, když jsem se jí snažila upozornit na nějakou nekalost. A tak už tenkrát jsem se zařekla, že nebudu donášet. Na nikoho a nic. Jaké to ale je, když máte takového žalobníčka v práci?

16.10.2009 v 12:04 | Karma: 13,08 | Přečteno: 1385x | Diskuse| Společnost