Všehochuť

Jolana Dominguez

Letošnímu roku vládnou modré šperky!

Konečně jsem se dočkala. Letos vládne šperkům modrá barva! Mezi mé nejoblíbenější polodrahokamy patří nebesky modrý kámen, který původem pochází z Karibiku, konkrétně z Dominikánské republiky. Každý kámen je jedinečný svou kresbou, barvou, prolínání bílé do modré, v jednom kameni můžete najít několik různých odstínů modré od světlounké až po tmavou.

15.4.2012 v 16:42 | Karma článku: 10.56 | Přečteno: 1503 | Diskuse

Jolana Dominguez

Zvídavé dítko

Mám dcerku. Chodí do první třídy. A je zvědavá jako opička. Ještě když chodila do školky, ptávala se mě, kde se vzalo úplně první vajíčko a odpověď, že ho snesla slepička, ji neuspokojila. A kde se vzala ta slepička? Vylíhla se z vajíčka. A kde se vzalo to vajíčko?

19.4.2011 v 11:55 | Karma článku: 14.54 | Přečteno: 1554 | Diskuse

Jolana Dominguez

Musíme se stále klanět?

Za mých školních časů jsme paní učitelce museli říkat soudružko, nosili jsme modré košile s červenými šátky, učili se o největších osobnostech SSSR a jinak uctívali velkého rudého bratra. Tím, že před 21 lety padl komunismus si ale naše záda neodpočala. Už se neklaníme na východ, jen jsme pootočili svými těly a klaníme se na západ....

20.12.2010 v 21:35 | Karma článku: 14.23 | Přečteno: 1368 | Diskuse

Jolana Dominguez

Jakou hodnotu má lidský život aneb superbynys farmaceutických firem

Každý je někdy nemocný. Někdo více, druhý méně... Na čem to záleží? Na stylu života? Na naší mysli? Nebo na zázračných lékařích? Jak dalece nám ke zdraví napomohou všudypřítomné reklamy na super léky, perfektní pasty na zuby....?

14.10.2009 v 14:10 | Karma článku: 43.79 | Přečteno: 7907 | Diskuse

Jolana Dominguez

Jak vylidnit ČR aneb co nás nezabije, to nás posílí....

Ačkoli česká republika patří k zemím s nízkou porodností a "normální" člověk by si řekl, že by měla konečně začít podporovat její nárůst, naši poslanci se rozhodli, že toho (mimo jiné) docílí snížením mateřské až o několik tisícovek...

30.9.2009 v 12:00 | Karma článku: 23.63 | Přečteno: 2305 | Diskuse

Jolana Dominguez

Taky vás zaráží absurdita některých rozhodnutí?

Stále častěji si kladu otázku, k čemu vlastně slouží policie? Ne jen ta naše česká, ale globálně...Není snad týdne, kdy někde nečtu o další absurditě, která se stala...Jako třeba včera. Rakouská policie udělila pokutu 50 euro při silniční kontrole za to, že si řidič před nimi upšoukl. Prý je tím chtěl ztrapnit...Kam až sahá jejich autorita?

15.9.2009 v 10:01 | Karma článku: 17.07 | Přečteno: 1462 | Diskuse

Jolana Dominguez

Není pes jako pes

Miluju psy. Už odmalička jsem z rodičů ždímala bernardýna. Dnes jako matka dítěte chápu, proč se zdráhali mi ho pořídit (taky nemám ráda všechno oslintaný). A tak když jsem v jedenácti domů přitáhla už několikáté štěně (které jsem vždy musela jít s těžkým srdcem vrátit), padlo konečné rozhodnutí, že mi psa pořídí. A v rodině přibylo mimo naší stále březí kočky i malé štěnátko německého ovčáka.

12.9.2009 v 9:45 | Karma článku: 15.19 | Přečteno: 988 | Diskuse

Jolana Dominguez

Máte taky rakovinu?

Od malička mi říkali, že mám štěstí v životě. Čím starší, tím víc štěstí jsem měla. Čím větší sen jsem vyslovila před rodinou či přáteli, tím víc mě odrazovali, prý to není tak jednoduché, jak si to maluju... Ale já se nevzdávala a čím víc mi něco připadalo neuskutečnitelnější, tím víc jsem po tom šla... Dle statistik je moje zdravotní prognóza hodně pesimistická - rakovinu mám v rodině z obou dvou stran....

11.9.2009 v 9:07 | Karma článku: 14.78 | Přečteno: 1387 | Diskuse

Jolana Dominguez

Jak si koupit předražený mobil a ušetřit si zbytečné nervy

Pokud si chcete koupit zbytečně drahý a nedostatečně funkční mobil, kterému chybí část základní výbavy, tak se vydejte tam, kde jsem nakupovala já ....

10.9.2009 v 8:09 | Karma článku: 13.90 | Přečteno: 1209 | Diskuse

Jolana Dominguez

Kdo nemá rád zvířata, nemůže mít rád ani lidi

Miluju přírodu. Zvířátka, rostlínky, skoro všechno. Pavouky už tak moc ne. Ale to ani komáry a mouchy, proto mají pavouci dovoleno přežít. Ještě donedávna mi vadili i ti nejmenší pavoučci, natož nějaký pořádný pěticentimetrový macík.

4.9.2009 v 9:05 | Karma článku: 13.33 | Přečteno: 1214 | Diskuse

Jolana Dominguez

Chceš zhubnout? Neptej se mě jak...

Už odmalička bojuju se svou váhou. Ve školce jsem byla"ještě" takové to normální baculaté dítko. Nedalo se říct, že bych byla tlustá, ale moc k tomu nechybělo.

3.9.2009 v 14:30 | Karma článku: 12.39 | Přečteno: 1104 | Diskuse

Jolana Dominguez

Má pes duši?

Před lety jsem měla fenku německého ovčáka. Říkali jsme jí Sendy a byla plnohodnotným členem naší rodiny. Když jsme jedli, stávala "ve futrech" tak, že ani jedna tlapka nepřetahovala, zato celé tělo včetně slintajícího jazyka byla uvnitř. Když se blížila hodina mého příchodu ze školy, lehávala na balkoně a "čekala". Já vždycky z dálky pískla, ona nastavila uši (to jsem samozřejmě vidět nemohla, řekla mi to maminka, která byla doma), zavětřila a začla štěkat. To už máma věděla, že má stavět oběd na stůl.

28.8.2009 v 9:05 | Karma článku: 20.26 | Přečteno: 1400 | Diskuse

Jolana Dominguez

Není Rom jako Rom

Bydlím v Brně. Jsem zvyklá na situace, kdy vidím romskou ženu v nákupním centru TESCO jak křičí na mladičkého neonacistu, který na ni řve, že ji zabije. V tomto případě mi unikl detail, proč na sebe řvali. Ale to, co mě překvapilo nejvíc, bylo že žádný z "black man" nezasáhl, i když jsou za to placeni.

27.8.2009 v 9:27 | Karma článku: 26.81 | Přečteno: 2029 | Diskuse

Jolana Dominguez

Proč mužům nevadí disharmonie?

Mám ráda harmonii v bytě. Když stolek stojí kolmo k sedačce, židle kolmo ke stolu, když všechny věci mají nějaké místo a když něco hledám, tak že to najdu. Nevadí mi sem tam něco pohozeného (čehož se ani nedá v přítomnosti vlastního potomka ubránit) nebo neumyté nádobí, nejsem ta ženuška z amerických filmů z padesátých let, perfektně upravená, nalíčená a v bytě jako ze škatulky....

26.8.2009 v 8:37 | Karma článku: 15.56 | Přečteno: 1329 | Diskuse

Jolana Dominguez

Proč muži neposlouchají a stále něco zapomínají...?

Je zbytečné tu popisovat, jaké jsou rozdíly mezi muži a ženami. Ale i přesto mě dokáže můj milý manžílek vždy znovu překvapit...

25.8.2009 v 22:04 | Karma článku: 12.40 | Přečteno: 1125 | Diskuse
Počet článků 59 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1620
Jsem rozená optimistka, milující život a vše, co s sebou přináší... Ráda cestuju a poznávám nové lidi i jiné kultury. Pracuji jako terapeut a kouč osobního rozvoje www.jolanadominguez.cz. Mimo jiné se věnuji prodeji šperků a bižuterie z přírodních materiálů a polodrahokamů, které i sama vyrábím. Více na www.aaa-taino-galerie.com TOPlist